ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

عکس های ماهانه از زندگی 12 ماهه دختر گلم

1390/11/3 2:48
نویسنده : مامان منصوره
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

ماه اول

ماه اول

ماه اول

 

لطفا برای دیدن عکسها به ادامه مطالب بروید............

ماه دوم

ماه دومماه دوم

ماه سوم

 

ماه سوم

ماه چهارم

ماه چهارم

ماه پنجم

ماه پنجمماه پنجمماه پنجم

ماه ششم

ماه ششمماه ششمماه ششم

ماه هفتم

ماه هفتم

ماه هشتم

ماه هشتمماه هشتمماه هشتمماه هشتم

ماه نهم

ماه نهم

ماه دهم

ماه دهم

ماه یازدهم

ماه یازدهمماه یازدهم

ماه دوازدهم

ماه دوازدهمماه دوازدهمماه دوازدهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنیسا
3 بهمن 90 18:58
ای جوووووووون. خوشکل خاله کیه کیه ؟ملیکا تولد گل دخملی ..شیرین عسلی...طلا بلایی پیشاپیش مبارک
فریبا
4 بهمن 90 15:30
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 100 ساله شی در سایه پدر و مادر اتفاقی وبلاگتونو دیدم متوجه شدم تولد ملیکا جون امروزه دلم نیومد تبریک نگم
مامان ایلیا
4 بهمن 90 19:56
تولدت مبارک خانم خوشگله دختر چشم ابیه من بهترین های دنیا رو برات ارزومندم
مامان دیانا
5 بهمن 90 1:04
خیلی نازه ماشاالله تولدش هم خیلی خیلی مبارک
مامان زکریا
10 بهمن 90 9:52
ماشاء الله عزیز دلم تولدت مبارک ما توی اسفندماه مسافر ساری هستیم خیلی دلم می خواست اگه میشد شما خانوم خوشگلی رو از نزدیک می دیدم و یه ماچ آبدار ازت می گرفتم