ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ملیکا در آستانه یک سالگی

1390/10/28 13:12
نویسنده : مامان منصوره
970 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امتحانات مامانی تموم شد و مامانی با خیال راحت نشسته و میخواد از دخترش تو این یک ماه  اخیر بنویسه.

  • تو این مدت که مامانی درس میخوند نتونست زیاد با دختر نازش بازی کنه این موضوع باعث شد ملیکا جون تو این شرایط سرش رو میزنه به دیوار و با دستش سرش رو میگیره و میگه اِ

        بعدش به دیوار میگه دَ دَ بعدش به من نگاه میکنه و با نگاهش میفهمونه که من هم باید دیوار رو  دَکنم....

niniweblog.com

  • همیشه وقتی مامانی میره تو آشپزخونه که به کاراش برسه  یک پشتی بزرگ میزاره جلوی در آشپزخونه تا دختر نازش نیاد و خدا نکرده زمین نخوره ، ملیکا جون هم همیشه میاد پشت اون پشتی می ایسته و با مامانی حرف میزنه بیشتر اوقات هم لج میکنه که مامانی بیاد و بگیرتش ، اما امروز دختر گلم یاد گرفت بره کنار اون پشتی و از بغلش پشتی رو بندازه و بیاد تو آشپزخونه ....      

         وقتی اومدی تو آشپزخونه انگار قله اورست رو فتح کرده باشی انقدر خوشحال بودی که مامانی دلش نیومد این خوشحالی رو ازت بگیره و گذاشت واسه خودت سیر کنی ، اما از دور هوای دختر گلش رو داشت..

اول از همه رفتی سراغ سبد سیب زمینی و یک سیب زمینی برداشتی .

 niniweblog.com

  • وقتی میخواهیم  بریم دَ دَ و لباسهای ملیکا جون رو آماده میکنم که تنش کنم ، دختر گلم تند تند اونا رو میده دستم تا تنش کنم ، از همه بیشتر از جوراب خوشش میاد گارد پوشیدن جوراب رو میگیره اما موفق نمیشهniniweblog.com
  • تو این ماه اخیر دخترم کلمات جدید یاد گرفته :

به پرنده خشک شده تو اتاق میگه قار قار

به عروسک ببری عمه مائده میگه گاگا

میخواد بگه بده ، میگه ببه

میخواد بگه آب میگه باب 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی خوشتیپ
28 دی 90 13:35
ماشاالله به دختر شیرین زبون پیشاپیش تولدت مبارک
مامان آنیسا
29 دی 90 16:51
سلام ..سلام ملیکای ناز و خوشگل خوبه
مامان احسان
1 بهمن 90 8:47
پیش پیش تولدت مبارک عسل خانوم وقت کردی پیش ما بیا احسان چرا از لینکات حذف شده
مامان آرینا موفرفری
3 بهمن 90 3:08
سلام.پیشاپیش تولدت مبارک.خوشحال می شم به ما سربزنید.