ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

شب دوم تولد ملیکا جون

1393/11/24 0:05
نویسنده : مامان منصوره
2,255 بازدید
اشتراک گذاری

6ام بهمن دومین شبی بود که برای ملیکا جون تولد میگرفتیم ، البته اینبار با حضور خانواده پدری ملیکا جونم

مثل شب اول شام کباب جوجه بود و زحمتش رو مجید جان کشید و زیاد خسته نشدم...

ای جان

خستگی های من برای قبل تولد خانمی بود که ریسه ی اسم نمدی و تم زنبوری درست کردم

ای جان

این سبزه رو هم برای تولد ملیکا جونم سبز کردم که مثل ریسه ی نمدی به شب اول نرسید...

اینم اولین عکس با اولین مهمونها از راست ... محمد مهدی ، ملیکا ، امیر رضا

@

وقتی پندار هم به جمعمون اضافه شد...

$

کیک زنبوری

ای جانم

ای جان

ای جاااان

ای جااااانم

دورت بگردم گلم با اون ژستای قشنگت

این عکس رو هم بعد از مراسم تولدت ازتون گرفتیم...خستگی تو چشمای دخترم پیداست

بعد از تولد

دلم نیومد این عکس رو هم نذارم

ای جانم

خدا رو شکر شب دوم تونستیم عکسهای بیشتری به یادگار بگیریم

پ ن :

بابا بزرگ و عزیز زحمت کشیدند و برای ملیکا جونم یه شلوار لی گرفتند ، عمه شیمای عزیز به ملیکا جونم 30 هزار تومان هدیه دادند ، عمه سمانه ی عزیز زحمت کشیدند و پالتو برای دخترمون خریدند ، عمه مائده ی عزیز هم عروسک سگ بزرگی برای ملیکا جونم خریدند

پسندها (14)

نظرات (0)