ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

تولدت مبارک دختر نازم

1390/11/4 2:42
نویسنده : مامان منصوره
1,702 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال همین موقع بود که مامانی شب رو تو بیمارستان سپری میکرد ، بغض مامان برای اینکه مجبوره شب رو بدون بابایی سپری کنه ترکیده بود و گریه های بی صداش قلبش رو به درد آورده بود ...

مامان نمیدونست که این لحظات تلخ جدایی از بابا میخواد به لحظات شیرینتر یا شیرینترین لحظات عمرش  تبدیل بشه .........

عزیزم خدای مهربون مهربونی کرد و شما رو به من و بابایی هدیه کرد....

داشتم به بابا میگفتم کمکم کنه تا مطلبی برای سالگرد تولدت بنویسیم ، اما بابایی هم مثل من نمیتونه مطلبی کوتاه در شان شما پیدا کنه ...

تنها چیزی که من و بابایی میتونیم برات بنویسیم اینه که: 

دختر گلم آن چه هستي هديه خداوند به توست و آن چه مي شوي هديه تو به خداوند. پس بي نظير باش"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زیبا
4 بهمن 90 10:12
سلام تولدت مبارک زیر سایه لطف امام رضا 120 ساله شوی
مامانی درسا
4 بهمن 90 17:14
سلام گلم تولدت مبارک . انشاالله شاد باشی و سالم .
مامان رها
4 بهمن 90 17:29
سلام عسیسه خاله تفلدت مبارکاین گلم هدیه من و رها به تو خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی
مامان هامان
4 بهمن 90 18:54
ملیکا جون تولدت مبارک
مامان ایلیا
5 بهمن 90 1:00
هزار تا بوسه به دختر چشم ابی بازم میگم تولدت مبارک گلهامون رسید اخه راهمون دوره اینترنتی فرستادیم ایناهم مال مامانش
مامان بیتا
5 بهمن 90 10:07
ممنونم عزیزم بیتا جون رو ببوسید..
مامان رها
5 بهمن 90 10:29
سلام ما شما رو لینک کردیم بازم به ما سر یزنید جواب سوالتون رو هم دادیم مگه شما یزدی هستید
خاله مبینا
5 بهمن 90 15:17
سلام طلای خاله تولدت مبارک گل پونه گل عزیز من یکی یه دونه الهی همیشه در کنار مامان و بابا سالم باشی.....
کیتکس
5 بهمن 90 23:25
تولدت مبارک جوجو ممنون مامان جونش چه وبلاگه قشنگی درست کردید برای ملیکا جون حالا با عسلی بدوو بیاین به وبلاگه ما تا هر چه زودتر از مسابقه ی نقاشی و اطلاع رسونی نمایشگاه کیتکس باخبر بشین و از دسته عمو پورنگه تلوزیون جایزه بگیرین معلومه که جوجو هنرمنده و حتما جایزه رو می بره زوووود زووود دیر نشه!! بیلبردهای خیابون رو هم نگاه کنید منتظر هستم