ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ملیکا میخواد حرف بزنه .....

1390/7/28 13:29
نویسنده : مامان منصوره
687 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز هر وقت ملیکا میخواست حرف خودش رو به کرسی بنشونه میگفت من من من من ....

تا شب که وقتی میخواست چیزی بگه چشماشو میبست و با حرص خوردن میگفت من من من..

هر بچه ای وقتی میخواد حرف بیاد یه جور حرص میخوره

نیوشا جون دخترخاله ملیکا وقتی ٩ ماهش بود با دستاش میزد پشت سرش و حروفی رو پشت هم میگفت.

فداش بشم الان ٣ سال و ٩ ماهشه

 

نیوشا جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سوگند
17 آبان 90 12:08
تو اين عكس خيلي ناز افتادي
سوگند
17 آبان 90 12:09
ببخشيد مي خاستم واسه يكي ديگه بفرستم پيام قبلي رو اشتباه فرستادم