ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

یه کوچولو ایستادنت مبارک خانم گل

1390/7/27 1:45
نویسنده : مامان منصوره
777 بازدید
اشتراک گذاری

امشب ملیکا جون تا ده شماره ایستاد .

گلم دیروز  تا حالا خیلی لجبازی میکنه ، به احتمال زیاد میخواد دو تا دندون دیگه هم در بیاره

گلم پس کی دندون در میاری؟

دیشب خیلی خارش لثه داشت هر چی دم دستش میرسید میخورد .

تا بقلم میومد  گازم میگرفت..

آخرش هم دستم رو چنان گاز گرفت که کلی ورم کرد ، نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و دعواش کردم...

برای اولین بار لبای نازش چنان پشت و رو شد و گریه کرد که از خودم بدم اومد....

ملیکا جون بعدا که این مطلب رو میخونی مامانی رو ببخش عزیزم...

عسل مامان

از 6 ماهگی وقتی خیلی هوا گرم بود  و خیلی عرق میکردی موهات رو اینطوری میبستم تا پشت گردنت عرق سوز نشه عزیزم..

هنوزم یه وقتایی مثل امروز که هوا خیلی گرمه موهاتو اینطوری میبندم

مو قشنگ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ژیلا
16 آذر 90 1:33
سلام مامان آرنیکا جووون
ماشاالله چقدر دختر نازی دارید
چقدر لباسهای تولدش ناز و خوشگل بودند..
از طرف من آرنیکا جون رو ببوسش