ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

این روزها.......

1390/7/25 23:32
نویسنده : مامان منصوره
676 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا ملیکا جان راحتتر دست میزنه و با هر آهنگی میرقصه(بالا و پایین میره) و همزمان بشکن میزنه.

بیشتر پیش خاله فاطمه و عمه مائده  میمونه و  وابستگی اش به من کمتر شده.

از خدا به خاطر  هدیه بینهایت  بزرگی که به من و مجید جان داده ممنونم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mah
14 مهر 90 11:20
سلام عزيزم ازتون يه كمك مي خوام من 23 سالمه شوشو 30سالشه يه ساله كه ازدواج كرديم گير داده كه بچه بيار ميگم نميتونم آخه من دانشجوام اگه الان اقدام كنيم 2-3 ماهه كه بشه من بايد يه شب در ميون برم كشيك بيمارستان به نظرت با اين شرايط چه كار كنم تو رو خدا كمك