ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

اولین گردش خرداد 93

1393/3/2 19:57
نویسنده : مامان منصوره
923 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب با خانواده ی پدری ملیکا جون قرار گذاشتیم تا امروز جمعه دوم خردادبه گردش بریم...

هوا خیلی خوب بود و به ملیکا جونم خیلی خوش گذشت زیبا

عروسک مامانی

چون پشت موهای ملیکا جونم رو گیس کف سر بافته بودم ، و تو عکس اثری از گیس و موهای پشت سرش نیست ، انگاری موهاش رو کوتاه و پسرونه اصلاح کردیم...بغل

دختر نازم

قربون اون ژستات برم مامانی ، دوستت دارم گل زیبا و خوش بوی من

کاش میشد تمام قلمهای دنیا به کمکم بیان تا بگم که تا چه اندازه دوستت دارم  مه روی من

نشد هفته ی پیش  برای روز پدر بیام و یادداشتی از طرف خودم و خودت  برای بابا جون مجید بذارم...

با این عکسی که امروز گرفتیم برای بابا مینویسیم..

بابای مهربونم

بابای مهربون ملیکا  ، همسر گلم ، تا همیشه دوستت داریم ....

کوهسار کنده از جمله معدود مناطقیه که من و مجید خیلی خیلی دوستش داریم و از اونجا بودن سیر نمیشیم...

خدا رو شکر به خاطر اینهمه زیبایی ها و قشنگی هاش

بهار من

پ ن : یک عکس از ملیکا و پسرعمه هاش گرفته شد  که هر وقت به دستم رسید میذارم همین جا

 

پسندها (13)

نظرات (19)

هستی
2 خرداد 93 21:56
سلام پیش ماهم بیایید خوشحال میشیم منتظرم مرسی
مامان منصوره
پاسخ
سلام چشم خواهش
عمو
2 خرداد 93 23:49
عجب عکسای قشنگی عمو.....soo nice pic
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عمو جووووووونم
samira
3 خرداد 93 1:28
ملیکا جون خوش بحالت عجب جاهای قشنگی میرید خوش باشی عزیزم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم شما هم همینطور عزیزم
مامان آذین
3 خرداد 93 10:45
الهی همیشه تو ناز نعمت بابا مامان باشی ملیکای خوشگلم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم از دعای خوبت
مامان مهلا
3 خرداد 93 11:08
چه عکسای قشنگی چه جای قشنگی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم
خدیجه
3 خرداد 93 13:13
سلام دختر خیلی ناز وزیبایی دارید خدابراتون نگهش داره میتونم بپرسم شما اهل کجا هستید چون جنگل کوهسار کنده مال نکا هست از آشنایتون خوشحال شدم
مامان منصوره
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون ما بهشهری هستیم دوست خوبم
زینبی
3 خرداد 93 14:26
سلام عزیزم. فکر کردم این هفته نمیرین بیرون,یادمه هوا شناسی گفته بود اخر هفته بارش و سیل خوشحالم که بهتون خوش گذشته گلم. ملیکا جونم رو ببوس عزیزم.
مامان منصوره
پاسخ
سلام خانمی آره راست میگی طبق معمول پیش بینی هواشناسی غلط از آب در اومد بارون تا 4 شنبه ای بند اومده بود و هوای مطبوعی از خودش به جا گذاشت نه گرم و نه سرد و همیشه بهار... ممنونم عزیزززززززززززززززززززززم ، مهربونم
مامی مهتا
3 خرداد 93 15:01
همیشه به گردش خانومی .... خوش به حالتون که همچین جاهای قشنگی نزدیک به شهرتون داری ..... در ضمن ...فهیمه هستم ...مامان مهتا جونی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیززززم آره واقعا خدا رو شکر به خاطر اینهمه زیبایی ببخشید که اسمتون رو یادم رفته بود فهیمه جونم
مریم
3 خرداد 93 16:27
مامان منصوره
پاسخ
ل]ل]ل]
مامان النا
3 خرداد 93 18:00
همیشه به گردش عزیزم. دختر من تقریبآ همسن ملیکا جونه.اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان منصوره
پاسخ
سلام مرسی دوست خوبم خوشحال میشیم لینکتون کردیم
سمیرا مامان پرنیان
3 خرداد 93 22:47
سلام عزیزم همیشه به شادی و گردش چقدر ملیکا نانازی شبیه باباشه
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم آره واقعا ،رنگ چشمش ولی به باباش نرفت ، چشم باباش آبیه
نیکــو
3 خرداد 93 23:12
خیلی نازی ملیکا جون..خدا حفظت کنه برای مامان و بابای خوبت خوشحال میشم به ما سر بزنین ..بیشتر آشنا بشیم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونیم از محبتتون اومدیم...
الهام مامان امیر علی جون
4 خرداد 93 12:15
سلام دختره ناز و دوست داشتنی داری. ماشالله
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونم از محبتتون
مامی کیانا
4 خرداد 93 12:29
به به چه مناظري چه دختري چه مه رويي خيلي ناز شده پس موهاي كوتاه هم بهش مياد كاشكي از پشت سرش هم عكي مينداختي گيسهاش معلوم ميشد روز پدر هم برهمسرتون مبارك هميشه خوش باشيد
مامان منصوره
پاسخ
خیلی دلم میخواد موهاش رو کوتاه کنم ؛ متاسفانه عاشق موهاشه ...برای شب عید هم که 15 سانتی متری کوتاهشون کردم کلی با گریه زاری کرد و گفت که نمیخواسته اینقدر کوتاه بشه امروزم بردیمش دکنر ..آقای دکتر گفتند شدیدا گرمش داره ... آره یادم انشاالله ایندفعه ممنونم عزیزم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
4 خرداد 93 14:08
ماشالله به ملیکای نازم قربون اون دو چشم خوشکل خوشرنگت بشم من
مامان منصوره
پاسخ
مزسی عزیززززززززززززززززززززززززم خدا نکنه منصوره جونم
مامان رها
4 خرداد 93 15:26
خوشبحالتون که چنین مناظر چشم نوازی اطرافتون هست.خیلی باید خدارو شاکر باشید.چقدر چهره عروسکمون به باباییش داره شبیه تر میشه.عکسها عالی بودند
مامان منصوره
پاسخ
واقعا ؛ خدا رو شکر به خاطر تمام نعمتهای اطرافمون بله خیلی شباهت دارند مرسی عزیزم ممنونم از محبتتون
مامان فتانه
4 خرداد 93 23:20
عزیم همیشه به گشت...چه عکسای نازی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دوست خوبم
خاله عاطی
6 خرداد 93 23:52
سلام کوچولو خوبی؟؟؟چ وب قشنگی داری... ب منم سربزن
مامان منصوره
پاسخ
سلام مرسی
مامی فرزانه
7 خرداد 93 0:25
هزار هزار ماشاالله برای این دخمر خوشگلماما ن جون ملیکا اگه مایل باشید شما رو لینک کنم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم ما شما رو لینکیدیم دوست عزیز