ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

دنیای من

1393/2/29 16:02
نویسنده : مامان منصوره
870 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربون من ، این روزها زود به زود حوصله اش سر میره و از ما میخواد تا بریم بیرون از خونه...

الحمدلله آبله مرغون ملیکا جون به خاطر داروهایی که میخورد ، کم و بدون خارش طی شد ، فقط روزهای آخر که زخماش خشک شده بود ، وقتی ملیکا داشت اشکهاشو با دستمال پاک میکرد ، زخم کنار بینی اش رو کند که انشاالله جاش نمیمونه...

از طرفی بالاخره موفق شدم ، تو این ماه بهار ملیکا رو بعد از سه سال و سه ماه شیر خور کنم...

هر کاری کرده بودم نتونستم به ملیکا شیر بخورونم ، از ترکیبات ، شیر کاکائو ، شیر موز گرفته تا شیر عسل و...

چند وقت پیش که با خونواده پدری ملیکا جون باغ بودیم ، ملیکا جون پسر عمه سمانه ، پندار ، رو مشغول خوردن میبینه و غذای پندار رو با اجازه ی عمه جون تست میکنه و عاشقش میشهفرشته

از اون روز به بعد ملیکا جون اون غذا رو که چیزی نبود جز بیسکوییت مادر که با شیر ترکیب شده رو روزی چند بار میل میکنه....

منم خیالم راحت شد ....

یه خبر دیگه اینکه ملیکا جون تو این ماه که هوا گرم شده تونسته با سه چرخه اش حرکت رو به جلویی به اندازه ی 5 تا 6 متر داشته باشهمحبت

به دلیل نبودن عکسی از این روزها ، یک عکس از 19 ماهگی ملیکا جون رو میذارم

عروسکم

 


 

پسندها (12)

نظرات (11)

مامی مهتا
29 اردیبهشت 93 16:38
عزییییزم خوشحالم که خوب شدی خانوووم ...این عکست هم ماشالله خیلی نازه ...بووووووس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووووووووونم
مامان مهلا
29 اردیبهشت 93 16:54
چقد ناز بوده ملیکا جون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم... چرا وبتون مطلب نداره؟ نمیتونیم نر بذاریم؟؟؟؟؟؟
مامان آیسو وآیسا
29 اردیبهشت 93 20:09
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززم
مامان فتانه
29 اردیبهشت 93 22:49
عزیزم چه عکسش نازه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
29 اردیبهشت 93 23:37
نوش جونشششششششش...چه بامزه بوده جیگر طلا
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم آره تا وقتی بچه هستند دوست داریم بزرگ بشن وقتی بزرگ میشن مدام به عکسهای بچگی هاشون نگاه میکنیم و حسرت میخوریم...
مامان مهتاب
30 اردیبهشت 93 7:36
خدا رو شکر که کم کم داره از شیر خوشش میاد ولی عزیزم اصلا وادارش نکن آذینی هم قبلا علاقه ای نداشت ولی الان اینقدر علاقمندشده که روزی چند بار درخواست شیر میکنه.
مامان منصوره
پاسخ
آره واسه همین تا حالا جواب نداده بود اصلا دوست نداره چیزی رو بهش تحمیل کنیم... ممنونم از راهنماییتون گلم
زینبی
30 اردیبهشت 93 15:06
سلام عزیزم. خدارو شکر که ملیکا جونم حالش خوب شده و این دوره هم به خیری گذشت. قربونش بشم که ماشالله روز به روز نازتر میشه و شیرین تر. دوستون دارم منصوره جونم.
مامان منصوره
پاسخ
ممنونم زینبی جونم فدات شم که هنوز میای و به ما سر میزنی ما هم دوستت داریم عزیزم
مامی کیانا
31 اردیبهشت 93 9:11
اي جان با ديدن عكس 19 ماهگيش دلم آب شد ببوس مليكا جونو دوباره ميام
مامان منصوره
پاسخ
مرسی مونا جووووون ممنونم از مهربونیت
مامی کیانا
31 اردیبهشت 93 11:17
پس بگو دليل غيبتتون آبله مرغان مليكا جون بود اگه ميدونستم يه قرار ميذاشتم كيانا هم بياد آبله مرغان بگيره هرچقدر تو سن پايين بگيرن بهتره خوب خداروشكر كه خوب شدي عزيزم تابحال شير نميخورد؟ دوچرخه سواري
مامان منصوره
پاسخ
آره خیلی میترسیدم که زخمی ازش بیفته و آخرش هم شد آره خدا رو شکر سر هفته خوب شد نه...خیلی نگرانش بودم...الحمدلله جدیدا کمی میخوره
؟؟؟؟؟
2 خرداد 93 18:14
مامان منصوره
پاسخ
شما؟
niki
7 خرداد 93 18:07
ملیکا عزیییییییییییییییزم این عکست دل منو برده