ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

کوتاهی مو

1392/12/22 2:09
نویسنده : مامان منصوره
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش با ملیکا قراری گذاشتم ، قرار این بود که بعد از عروسی دایی جون موهاشون رو کوتاه کنم...

چند روز پیش با کلی حرف و حدیث را ضی شد که فقط جلوی موهاش رو کوتاه کنم و به قول خودش چرتی(چتری) کنم ....

وقتی موهاش رو جلوی صورتش شونه میکردم ، کنارشون میزد و میگفت که تو چشمم میره و..........خلاصه کلی اذیت کرد ..

آخرش هم رفت کنار آینه و کلی ناراحت شد...و به من گفت: با این چرتی منو شبیه پسرا کردی

امروز هم بعد از صحبت کردن مادرم با ملیکا ، راضی شد تا پشت موهاش رو کوتاه کنم..

اولش خیلی خوب بود و مشغول دیدن عمو پورنگ ، من هم با خیال راحت و با مشورت بابایی تو لایه ی اول حدود 5 انگشت از قد موهاشون رو کوتاه کردم ...تو چشم بر هم زدنی با گیره های چسبیده به سر بلند شد و جلوی آینه قدی ایستاد وشروع کرد قسمت کوتاه شده ی موهاش رو برانداز کردن

با گریه گفت : چرا انقدر کوتاه کردی .... خون تو تنم خشک شد ، خیلی ترسیدم ....

با کلی صحبت من و بابایی ، دوباره نشوندیمش و کار رو با استرس تموم کردم

این هم نتیجه ی کار...

عروسکم

 

هنوز هم از نتیجه ی کار راضی نیست ، اما دیگه از بس سر شونه کردن با خانمی تنش داشتم مجبور شدم این کار رو بکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینبی
24 اسفند 92 16:54
جانم چه با نمک شدی خاله.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
عاطفه مامان انیتا
25 اسفند 92 18:27
سلام دوست خوووبم ای جونم چه ناز شده مبارکش باشه کوتاهی موهاش
مامان منصوره
پاسخ
سلام مرسی گلم
مامان یسنا
25 اسفند 92 22:38
خداییش موهای جلوشو خیلی کوتاه کردی البته منم ازاین کارا با یسنا زیاد کردم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
26 اسفند 92 12:18
خیلی خوشکل شدی ملیکا جونم مبارک کوتاهی موهات
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم چشماتون خوشگل میبینه
مامانی امیرعلی جون
26 اسفند 92 13:46
الههههههههههی فکر کنم جلو موهاشو خیلی کوتاه کردی ولی با نمک شده بابای امیرعلی که نمیذاره دست به موهاش بزنیم با اینکه موهاش بلند شده ولی نمیذاره کوتاهش کنیم میگه همینجوری بانمکه
مامان منصوره
پاسخ
بسکه وول خورد و اذیتم کرد اما تو عکس اینطوره از نزدیک ببینید بهتر شده انشاالله عید میاین شمال خودتون از نزدیک میبینید ماشاالله به امیر علی اومده ، کوتاهش نکن
مریم مامان پرنیا
29 اسفند 92 22:28
به به خانم خوشکله....بهت میاد ملیکا جون مامانتم یه پا آرایشگره واسه ی خودش...کاش می شد موهای پرنیا رو هم واسش کوتاه می کردی
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم چهار تا دیپلم آرایشگری دارم عزیزم ... بیاین شمال خودم کوتاهش میکنم عزیزم