ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

پیکاسوی من

1392/12/25 14:12
نویسنده : مامان منصوره
1,185 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته به خاطر مشغله ام نتونستم با ملیکا جون نقاشی بکشم ، در واقع چیز جدیدی بهش یاد بدم..

امروز از دفتر نقاشی اش عکس گرفتم و بد ندیدم نقاشی های جدید پیکاسو جونم  رو تو وبش بذارم

دختر

این دختر خانم با موهای بلندشون شاهکار امشب پیکاسوی ماست

تپل

کروات

سر و بدن این اثر با استفاده از کاسه ی ماست خوری طراحی شده که نشون دهنده ی خلاقیت پیکاسوی ماستچشمک

پیکاسو

سمت راست بالای تصویر با استفاده از برچسب قلب ، قلبهایی کشیده شده که در سمت چپ بالا ی اثر میتونید این برچسب رو همراه با خطوط دورش که یکی از شاهکارهای این نقاش برجسته است رو ببینید...مژه

قوری

این اثر هم مربوط به امشبه که استاد ، نقش قوری رو بر صفحه ی دفترشون جاری کردند...

قسمت قرمز کار ، دسته ی قوری میباشد

الهی مامان فدات بشه گل نازم بغلبغلبغلبغلبغلبغل

پسندها (1)

نظرات (13)

زینبی
24 اسفند 92 16:55
چه نقاشی های جالبی کشیدی عزیزم. دوستت دارم
مامان منصوره
پاسخ
ما هم دوستت داریم عزیزم با آرزوی سلامت و سعادتتون
مامان یسنا
24 اسفند 92 22:33
سلامامشب بعداز نوشتن آخرین پست یسنا وبلاگ گردی میکردم که اتفاقی خوردم به وبلاگ ملیکاجون آخرین پستامون خیلی شبیه به همه .یه جورای یاحساس تفاهم کردم وبلاگتون به دلم نشست .مخصوصا دختر خوشکلتون خوشحال میشم به من سر بزنید
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست جدیدمون خوشحال شدیم که آخر 92 دوست تازه ای پیدا کردیم ممنون از محبتتون گلم اومدیم
بهاره مامان الینا
25 اسفند 92 11:56
ملیکا جون عروسی دایی محسن مبارک باشه ، عروسی دای محسن الینا جون همتازه نامزد کرده ، ان شاءالله که خوشبخت بشن، عکس های عروسی هم خیلی نازه نقاشی هات منو به حیرت می ندازه فوق العاده است من چه کنم الینا هم نقاشی کردن یاد بگیره آخه فقط خط خطی میکنه من کلی هم وسایل براش میگرم
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونیم از محبتتون چه جالب ، اسم دایی الینا جونم محسنه ، انشاالله خوشبخت بشن بابت نقاشی به مادرهایی که ازم راهنمایی میخوان میگم که فقط باید اعتماد به نفس بچه رو بالا ببرن و حتی اگهخط خطی میکنه از خط خطی هاش تعریف بکنید تا بچه به نقاشی کردن علاقمند بشه ، اوایل همسرم خیلی از نقاشی های ملیکا انتقاد میکرد که باعث شده بود یکی دو ماهی از نقاشی کردن بیفته....بعد از پی بردن به این موضوع و تشویقهای پی در پی ما ،نقاشی هاش الحمدلله روز به روز بهتر شد
دخمل جیگرطلا
25 اسفند 92 15:37
ای جان خانوم کوچولی هنرمند خاله آپ کردیم تشریف بیارین
مامان منصوره
پاسخ
اومدیم............
عاطفه مامان انیتا
25 اسفند 92 18:29
عزیزم چه نقاشی هاییی ای جانم خیلی خوشگلن ملیکاجونم دوست خوبم عید 93 رو هم پیشاپیش تبریک میگم ایشالا سال جدید سال خوبی برای شما وملیکا جونی باشه عزیزم ما اپیم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم متقابلا برای شما هم سال خوبی آرزو میکنیم اومدیم.......
مامان یسنا
25 اسفند 92 22:34
سلام ممنون بهم سرزدین منم از اشنایی با همچین دختر نازی ومامان جونش خیلی خوشحالمامیدوارم سال خوبی داشته باشین
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی انشاالله
مامانی امیرعلی جون
26 اسفند 92 13:42
آفرییییییییییییییییییییییین ملیکا جون ماشالا نسبت به سنش خوب میکشه امیرعلی که فقط تو کار پاره کردن کاغذ و در آوردن دل و روده خودکاره
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم ، آره خدا رو شکر خوبه خوب میشه فقط تشویقش کن به نوشتن ، دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 12:52
سال نو پیشاپیش مبارک دوستم همه خوبیهای دنیا رو براتون ارزو میکنم نقاشیهای گل دخملی هم خیلی عالین
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم ما هم سال نو رو تبریک میگیم و سال خوبی رو براتون آرزو میکنیم
گلهای زندگی من
28 اسفند 92 8:08
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند. دوست عزیزم پیشا پیش سال نومبارک
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونیم از مهربونیتون انشاالله سال خوبی داشته باشید
مامان ایلیا کاکلزری
28 اسفند 92 21:33
سلام امشب اخرین شب سال 92 هستش گفتم این چند لحظه رو غنیمت بدونم از ذوستای خوبی مثل شما تشکر کنم و عید رو صمیمانه تبریک بگم خیلی دوستتون دارم وهمیشه به فکرتونم خیلی دلم میخواد شمال که بیام حتما بیام ببینمتون ایشالا دانیال که کمی بزرگ شه حتما میام دیدنتون بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم ممنونم که با تمام مشغله های زندگی تون ما رو فراموش نمیکنید رویا جونم دوستتون دارم و بیصبرانه مشتاق دیدارتون هستم انشاالله سال خوب و خوشی رو توام با سلامتی داشته باشید
عمو اصغر
29 اسفند 92 17:54
سلام عمو...عجب نقاشی های زیبایی...
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عمو جون ؛ چچشماتون قشنگ میبینه
مریم مامان پرنیا
29 اسفند 92 22:25
سلام به پیکاسوی خاله ...هنرمندیت عشقه.قربونت برم عزیزم ..منتظر نقاشی های قشنگت بازم هستیم.
مامان منصوره
پاسخ
سلام مریم جونم ممنونم از مهربونیهاتون
مامان ایسان
2 فروردین 93 10:01
سلامت سعادت سیادت سُرور سَروری و سرزندگی هفت سین سفره زندگیتان باد
مامان منصوره
پاسخ
سلام خانمی سال خوبی داشته باشید ممنونیم از محبتتون عزیزم