ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

تولدت مبارک بابایی

1392/12/22 1:28
نویسنده : مامان منصوره
754 بازدید
اشتراک گذاری

بیستم اسفند تولد نفس ملیکا جون بوده 

بابایی مهربون ، برای من و ملیکا نفسه ، چون نفس مون به نفسش بنده .

خدا همه ی پدرهای دنیا رو حفظ کنه

چون ملیکا کیک خامه ای و کیک خونگی از نوع بزرگش رو دوست نداره به خاطر خانمی برای تولد بابایی از همون پن کیک ها پختم ...البته ورژن جدیدشه که خیلی خوشمزه تر و بهتر شده.

برای مواد داخلش از شکلات و گردو و برای روی پن کیک از کنجد استفاده کردم که خیلی خوشمزه ترش کرده

متاسفانه عکسی ازش ندارم ولی حتما تو این هفته دوباره درست میکنم و ازش عکس میگیرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینبی
24 اسفند 92 16:52
ملیکا جونم . تولدت بابا جونت مبارک. من و باباییت تو یک ماه بدنیا اومدیم.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم ممنون از محبتت ای کلک رو نکرده بودی ، تولدت کیه؟؟؟؟؟ تولد شما هم مبارک باشه زینب جونم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
26 اسفند 92 12:20
تولد ِ همسری مبارک باشه منصوره جونم انشالله سالیان سال سایشون بر سرتون شرمنده چن وقتی نت نداشتم ببخش نتونستم بهتون سر بزنم
مامان منصوره
پاسخ
فدات شم عزیزم ممنونم که برای وبلاگمون وقت میذارید از دعای خوب و قلب مهربونت ممنونم گلم
مامانی امیرعلی جون
26 اسفند 92 13:47
تولد بابایی ملیکا جون مبارک (البته با تاخیر)
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
زینبی
29 اسفند 92 8:17
گلم 12 اسفند بود
مامان منصوره
پاسخ
تولدت مبارک گلم با تاخیر