ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

فرشته ی زمینی من.

1392/12/4 21:46
نویسنده : مامان منصوره
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

در برابر چشمان معصومت تمام دنیا  میشود بهشت من

فرشته ی زمینی من

بفرمایید ادامه ی مطالب......

سلام سلام...

به تمام دوستای گلم که تو این مدت ما رو شرمنده ی خودشون کردند سلام میکنیم

صبح شنبه ی هفته ی قبل به مدت دو روز ملیکا جان رو برای اولین بار تنها گذاشتم و برای خرید عروسی دایی جون با دایی و زندایی ملیکا به تهران رفتیم.

تو این دو روزی که پیش دخترم نبودم ، دترم  خیلی خانم بود و کلی ازشون تعریف شنیدم

شب اول که قرار بوده پیش خاله جون مبینا بمونه ولی اواخر شب به بابا جون مجید میگه ، بچه باید تو خونه ی خودش ، تو تخت خودش بخوابهچشمک

از بازار تهران هم براتون بگم که  اختلاف قیمت با شمال بیداد میکرد....

منم یک دل سیر برای خانمی خرید کردم


هر وقت پیشنهاد فر کردن مو به ملیکا جون میدادم از ترس اینکه بسوزه قبول نمیکرد تا اینکه دیشب برای اولین بار و به پیشنهاد خودشون موهاشون رو فر کردم

عروس رویاهای من

البته تو عکس زیاد مشخص نمیشه ...

نازگلم بعضی روزها برای مهد رفتن ایراد تراشی میکنه که مجبور میشیم با خودمون ببریمش..

همیشه روزهای آخر اسفند برام خیلی خیلی قشنگ بودند ، تازه امسال که عروسی هم داریم انشاالله قشنگتر میشه

خدا کنه همه چیز به خوبی پیش برهمژه

شاید نتونم به زودی آپ کنم....

پسندها (1)

نظرات (7)

زینبی
4 اسفند 92 22:09
سلام عزیزم. ماشالله چه موهای ملیکا جونم ناز شده و بهش میاد. ناززززززززززززززززی. ایشالله که به خوبی و اونجور که دوس داری پیش بره. منتظر آپ بعدیت هستم.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم ممنونم از مهربونیهات
مامي كيانا
5 اسفند 92 12:10
هميشه به عروسي و خريد و عيدووو چيزهاي خوب آره اختلاف قيمت كه خيلي زياد بود ما م واسه كيانا از تهران خريد كرديم چقدر موهاي لول بهش مياد خيلي خوشگل شده
مامان منصوره
پاسخ
انشاالله عزیزم واقعا ... مرسی مونا جونم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
6 اسفند 92 9:11
واااااااااای عجب عکسهای خوشکلی چه موی فر به ملیکا جون اومده آره عزیزم تفاوت قیمت تو بازار تهران در مقایسه با شهرمون خیلی بیداد میکنه پیشاپیش آرزوی سال خوب و پر برکتی رو براتون دارم انشاالله که عروسیتون هم مبارک باشه
مامان منصوره
پاسخ
برای همین دوتا عکس ناقابل کلی زحمت کشیدم منصوره جون 20 دقیقه فر موهای خانم ، 20 دقیقه ریسایز عکس و آپلود و افکت گذاری .... جدیدا خیلی خیلی خیلی تنبل شدم قبلا 3 ساعت رو وب ملیکا کار میکردم به هیچ وجه احساس خستگی نمیکردم ، اما حالا ... آره واقعا بیداد میکنه ، گاهی وقتها قیمتها از نصف قیمت اینجا هم کمتر بودن ممنونم گلم از اینهمه محبتتون برای شما هم انشاالله سالی خوب و پرنشاط باشه
مامان آیسو وآیسا
6 اسفند 92 17:33
وای چه نازززززشدی شما هزار ماشالله بوس به روی ماهت که اینقدر نازی همیشه به عروسی وخوشی دوست جووون اون هم از نوع بردار گرچه میدونم که استرس وکار سنگین عروسی نمیزاره ادم بفهمه که چی شد... راستی الان فکر کنم بیایی باز میشه درستش کردم قفلمون خراب شده بود
مامان منصوره
پاسخ
واقعا استرسش از همه چیز بیشتر تره اومدم گلم
مریم مامان پرنیا
7 اسفند 92 1:38
آفرین به ملیکای خاله ........میدونستم خانمیییییییییییییییییییی....پیشاپیش عروسی رو بهت تبریک میگم منصوره جون...ایشالله سال جدید واستون سرشار از خوشی و عروسییییییییییییی باشهراستی ملیکا جونم موی فر هم بهش میاد ها البته هزار ماشالله انقده نازه که همه مدل بهش میاد/
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم از مهربونیهاتون ممنونم مریم جونم انشاالله برای شما هم سعادت و سلامت توامان باشه
مامان الناز
7 اسفند 92 19:16
واييييي چه دختري ماه بودي با موهاي فر ماهتر شدي ايشالاه به سلامتي از خريدات استفاده كني و عروسي هم بهتون خوش بگذره
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامي كيانا
11 اسفند 92 11:04