ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

حباب بازی در کوهسارکنده..

1392/10/23 14:45
نویسنده : مامان منصوره
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ی هفته ی قبل برای بار چندم تو این ماه به کوهسارکنده رفتیم ...

این بار هوا کمی گرمتر بود ، توی این روزها که توی اکثر استانهای کشورمون برف باریده بود این هوا خیلی دلچسب بود ، البته کنار آتیش گرم

ملیکا تو این هوا هوس حباب بازی کرده بود ...

حباب بازی

بازی با آتیش و جمع کردن هیزم هم خیلی برات جالبه ، البته من و بابایی خیلی هوات رو داریم

آتیش بازی

 عزیز دلم ، این روزها که به مهد میری بیشتر دلواپست میشم..هر لحظه به این فکر میکنم که داری چی کار میکنی ...

از مهد که میای کلی چیز داری که با ذوق و شوق برامون تعریف میکنی ...

امروز که جلسه دوم بود ، تونستی شعری رو که روز اول مربی تون یادتون داده بود رو برامون بخونی ، کلی من و بابایی ذوق کردیم..

مداد

مدادم و مدادم       این روزا خیلی شادم

چونکه میخوام با دوستان    برم به کودکستان

تراش میاد کنارم          خیلی دوستش میدارم

انگار با من داداشه     سرم رو میتراشه

پ ن: این عکس از قلم افتاده بود...

عروسکم

پسندها (1)

نظرات (28)

زینبی
21 دی 92 23:35
ایوووووووووووووول خوش به حالتون.منم ازین جاها میخوام.
مامان منصوره
پاسخ
امتحانات چطور بود زینب جان شاگرد اول میشی؟
زینبی
21 دی 92 23:44
ماشالله به ملیکا جونم که یک روزه چه شعر قشنگی یاد گرفته.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون زینبی
مریم مامان پرنیا
22 دی 92 4:16
الهی دورش بگردم من...آفرین خاله جون
مامان منصوره
پاسخ
ممنونیم از مهربونیتون خاله جووووون
مامان شایلین جون
22 دی 92 11:26
سلام خوشگل کوچولوی من. آفرین به مامان و بابای خوبت که همش میبرنت تو دل طبیعت. ایشالا همیشه خوش باشین گلم. بووووسس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از محبتت
زینبی
22 دی 92 18:10
قربوننت عزیزم تا الان که خوب بوده. یکی دیگه چهارشنبه دارم. دعا کن اونم به سلامتی بدم.
مامان منصوره
پاسخ
انشاالله این یکی رو هم خوب میدی گلم
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 12:51
عزیزززززززززززززززم خیلی نازززی همیشه به گردش
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
24 دی 92 7:59
سلام به منصوره عزیزم و دختر نازش چه جاهای خوبی میرین شما چه با صفا هستن و خوش آب و هوا خوشبحالتون خوش بگذره بهتون مبارک باشه ملیکا جون میره مهد کودک چه خوب کردی گذاشتیش آفرین به ملیکا جون که خیلی زود شعر مربیشو حفظ کرده
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم تنها خوبی شمال اینه که تو هر فصل سال میتونی مناظر قشنگی رو ببینی ، مرسی از لطفتون آره احساس میکنم زمانی که من نیستم دیگه وقتش تلف نمیشه...تازه از بدغذایی هم کما بیش در اومده الحمدلله شعر خیلی دوست داره و دقت میکنه..ممنون از مهربونیتون
مامي كيانا
24 دی 92 8:54
استعداد مليكا جون تو يادگيري شعر فوق العاده ست آفرين عالي بود
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم بچه های این دوره زمونه خیلی با استعدادند
مامانی امیرعلی جون
24 دی 92 19:22
سلااااااااااام بالاخره بعد از دو سه هفته اینترنتمون وصل شد آفرین به ملیکا خانوم که اینقدر باهوشه و زود شعر یاد میگیره ولی من فکر میکنم واسه مهد گذاشتن هنوز خیلی کوچیکه اینطور نیست ایشالا همیشه به گردش و شادی باشین وقت کردین یه سر بیان مشهد خوشحال میشیم
مامان منصوره
پاسخ
سلام فاطمه جون مرسی از مهربونیتون واسه مهد رفتنش خیلی دو دل بودیم آخر سر با همفکری مجید قرار شد یک روز با ملیکا به مهد برم و شرایطش رو ببینم.. اون روز ملیکا خیلی شاد و سر حال بود و احساس خوشحالی میکرد، این بود که تصمیم گرفتیم سه روز در هفته ملیکا رو به مهد بفرستیم خودش هم خیلی استقبال کرده ممنون ، انشاالله آخ که چقدر دلم میخواد انشاالله قسمتمون میشه
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 7:57
سلام دوستان ِ عزیزم ستایش تو مسابقۀ قالب ِ مادرانه دخـــمـلـــی شـــکـــلـک شرکت کرده لطف کنید در تاریخ 1 بهمن به وب « دخملی شکلک » تشریف ببرین و به ستایش ِ ما عکسِ شماره 8 رأی بدین
مامان منصوره
پاسخ
حتما انشاالله
مامانی آرمند
25 دی 92 11:04
سلام منصوره جون خوبین؟ملیکا جون خوبه؟آفرین به ملیکا جون الهی موفق باشه همش.عزیز اول از همه بابت این که تو درست کردن وبلاگ کمکم کردین ممنونم.عزیز چرا من هر وقت آدرس وبلاگی رو تو صفحه جستجو مینویسم اصلا بالا نمییاره؟
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم مرسی ، الحمدلله ، مرسی از اینهمه مهربونیت گلم وظیفه ام بود عزیزمبهتره از گوگل استفاده کنید اما از وب هم باید آدرس کاملش رو بنویسید
زندگی زیبایی خداوند
25 دی 92 11:24
واقعا روشن کردن آتیش در هوای سردخیلی حال میده معلومه به ملیکا خوشگل هم خیلی خوش گذشته
مامان منصوره
پاسخ
سلام آره واقعا خوب بود
مامان ایلیا کاکلزری
26 دی 92 6:01
سلام عزیزم خیلی خوبه که هر وقت میام وبلاگت میبینم مطلب جدید گذاشتی مرسی مامان مهربون که اینهمه به ملی بانو وتربیتش اهمیت میدی به نظر من که کار خوبی کردی گذاشتیش مهد چه مهد خوبیه که گذاشتن عکسم بگیری و البته ملیکاهم خیلی زود جوشه خوش بحالت واقعا این دختر به همه چی میارزه تو دنیا قوربونش بشم
مامان منصوره
پاسخ
سلام رویا جونم مرسی گلم از همدلی و مهربونیتون آره خدا رو شکر که زود جوشه و خوب کنار میادرویا جون ما همچنان لحظه شماری میکنیم برای دیدن آقا دانیال
زینبی
26 دی 92 22:03
سلام منصوره جوووووونم امتحانام تموم شدددددددددن[
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم خدا رو شکر معدلت چند شده؟
دخمل جیگرطلا
27 دی 92 14:06
آخی عزیزم چه جای با صفایی رفتین ماشالله ملیکا جون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
عمو اصغر
27 دی 92 15:10
آفرین عمو جون....خیلی خوب شروع کردیا
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عمو جون
مامان رها
28 دی 92 2:45
ملیکای عزیز و نازم،هر موقع وقت کنم و بیام سر کامپیوترم حتما به وبلاگت سر میزنم اما رها مجال نظر دادن رو نمیده.چون روز تولدت خونه نیستم و به نت دسترسی ندارم پس پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم .با بهترین آرزوهای قشنگ برای ملیکای زیبا
مامان منصوره
پاسخ
سلام مامانی رها جونی ، مرسی از محبتتون خانمی خدارو شکر که دوستی به این خوبی داریم
مامان فتانه
30 دی 92 11:40
چقدر نازه این دختر همیشه به گشت عزیزم...چقدر موهاش بلند شده ماشالله
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم مرسی چشماتون نازه آره انشاالله شب عید میخوام کوتاهش کنم ..اگر پدر جونش اجازه بده
مامی مهتا
30 دی 92 23:58
عزیییییییییییزم خوش به حالتون که اینهمه به دامن طبیعت میرید جای ما رو هم خالی کنید ..... آفرین به دختر خوشگلم که زود شعر یادگرفته ... منصوره جون ساعتهای تنهایی رو چه میکنی هنوز کلاس میری ؟
مامان منصوره
پاسخ
سلام خانمی مرسی انشاالله شما هم همیشه به گردش باشید ساعتهای تنهایی......گلیم بافی ، مطالعه ، آپ کردن وب دخترم ، وب گردی ، دیدن فیلم با همسری (این یکی خیلی خوبه مخصوصا دیدن سریال آوای باران و شاهگوش) و رفتن به کلاسهای تخصصی آرایشگری
مامان ياسمين
1 بهمن 92 17:49
پيشاپيش تولدت مبارك مليكاخانمي ناز و خوشگل خاله
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جونم ممنونیم از محبتتون
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 9:26
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا امروزساعت 12ظهر فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان منصوره
پاسخ
سلام شرمنده من دیر رسیدم خوشحال میشیم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان بهراد
3 بهمن 92 16:05
سلام عزززیزم...چه عجب ماتونستیم نظر بذاریم اینجاالهی قربونت برم هزار ماشاالله چقدر خانوم شده.مامانی خیلی هم خوب کاری کردی مهد گذاشتیشدرضمن میبینم که اسم ما رو از لینکاتون پاک کردی?اشکال نداره مهم اینه که ما عاااشق ملیکای خوشگلمون هستیم
مامان منصوره
پاسخ
سلام خانومی چرا نمیتونستید نظر بذارید؟ مرسی از محبتتون گلم تعجب کردم که گفتید شما رو پاک کردیم؟فورا چک کردم..نه شما هنوز لینکمون هستید.ما هیچ وقت دوستای خوبمون رو پاک و فراموش نمیکنیم ما هم خیلی دوستتون داریم
پروانه
5 بهمن 92 8:05
ملیکا عزیز تولدت مبارک همیشه شاد و خندان باشی بهترین روزها را برایت آرزو می کنم. از طرف مامان پارمیدا
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم ممنونیم که برای وبمون وقت گذاشتید
گلهای زندگی من
5 بهمن 92 16:06
سلام دوست من به به همیشه به گردش عزیز دلم هزار ماشالله به ملیکای زیبا روی ما
مامان منصوره
پاسخ
سلام به روی ماهتون مرسی عزیزم از مهربونیتون
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
6 بهمن 92 9:09
تولدت مبارک ملیکا جون ان شالله 120 ساله زیر سایه پدر و مادر
مامان منصوره
پاسخ
سلام منصوره جون مرسی از مهربونیتون انشاالله ممنون از دعای خوبت
مامان نیایش و نازنین
6 بهمن 92 9:59
سلام من امروز اتفاقی با وبتون آشنا شدم خدا ملیکا جون رو برات حفظ کنه و همیشه لباش به شادی و خنده باز باشه. اگه لایق دونستی به ما هم سر بزنید خیلی خوشحال می شم شما رو لینک کردم
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست عزیز مرسی از محبتتون ، ما هم شما رو لینک خودمون کردیم و خوشحالیم از آشنایی با شما