ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

از گوشه و کنار

1392/10/12 11:23
نویسنده : مامان منصوره
660 بازدید
اشتراک گذاری

از شب یلدا چیزی ننوشته بودم ، امسال هم مثل هر سال شب یلدا رو به خونه ی مادر جون و عزیز رفتیم ، نذاشتید ازتون عکس خوبی بگیرم ، ولی خیلی بهتون خوش گذشت و حسابی خوردی...

بیشتر از کیک یزدی هایی که جدیدا براتون درست میکنم میخوردی و تا قبل از شام که خونه ی مادر جون بودیم ، 4 5 تایی نوش جان شد

دستپخت مامانی

مادر جون به صورت سنتی و خیلی زیبا کرسی پهن کرده بود و برای گرم کردنش از منقل کبابی که برای شام درست کرده بودند استفاده کرد....

تجربه ی نشستن زیر کرسی خیلی خوب بود ، انگار تو این سرمای سخت 4 ستون بدنت گرم میشه

کرسی

کیک یزدی

یکی دو ماه پیش از کتابخونه ی پیش خونمون یک کتاب خیلی خیلی خوب برای ملیکا جون گرفتم که تا همین چند روز پیش مدام تمدید ش میکردم ، اما خدا رو شکر تموم شد ...

ملیکا عاشقش شده بود و هر شب وقت خواب یک ده صفحه ای ازش رو میخوندم

کتاب فرهنگ فارسی خردسال که کلمات  و عبارات فارسی رو آموزش میداد

عکسش رو هم میذارم که دوستای خوبم برای بچه هاشون بگیرند و بخونند...

فرهمگ فارسی خردسال

از دختر گلمون همین رو مینویسم که تو این هفته خیلی خیلی مرتب و منظم شده ، تا متوجه میشه مهمون میخواد بیاد خونمون همه ی اسباب بازی هاش رو به شیوه ی خودش تو اتاق اسباب بازی هاش میچینه ...خطی و پشت هم روی زمینچشمک

و اینکه عاشق مهمونه ...دیروز صبح که از خواب بیدار شد طبق معمول که میرفت سر کشوی گیره مو و تلهاش ، سر صبحی یک خونه تکونی جانانه به کشو ی مورد نظر داد ...اولش همه ی وسیله ها رو به صورت دسته بندی یک گوشه ی اتاق چید ، بعدش چیزهای به قول خودش بیخودی رو گوشه ی اتاق انداخت و دوباره همهی دسته بندی ها رو تو کشوش گذاشتنیشخند

از الان باید به فکر یک تولد سه نفره باشم ، بسکه این بچه راه رفت به من گفت : مامانی پارسال تولد کفش دوزکی گرفتیم امسال چی طوری بگیریم؟؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (12)

نیکی
12 دی 92 22:22
سلام خاله جون چه نازشده ملیکاجونم عکس نوژا رو گذاشتم تو وبم اگه خواستین ببینین
مامان منصوره
پاسخ
سلام نیکی جونم مرسی عزیزم لطف دارید اومدیم اما عکسش بالا نیومد بازم میام خاله جون
زینبی
13 دی 92 0:21
سلام عزیزم. شب یلداتون مبارک. آخ که چه هوس کرسی کردم. میگما آخ جونم .تولد ملیکا جون میفته بعد امتحانای من. پیشاپیش مبارک خاله جون. آخ خاله قربونت بره. پیر شی خاله جان. 120 ساله شی....
مامان منصوره
پاسخ
سلام خانومی مرسی گلم بازم ممنونیم از محبتتون عزیزم
مامان الناز
13 دی 92 17:31
افرين به دختر باسليقه خودم نازدونه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون
نیکی
13 دی 92 19:09
فکر کنم درست شد
مامان منصوره
پاسخ
اومدیم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
14 دی 92 12:35
به به چه کیک یزدی های خوشرنگی واقعا خودتون درست کردین منصوره جونم با فر درست کردین ؟ چه سفره یلدای با صفایی فکر کنم با کرسی هم جمعش گرمتر شده پیشاپیش تولد گل دخترمو تبریک میگم عزیزم ببوسش از طرف من
مامان منصوره
پاسخ
آره کاری نداره عزیزم اولش که برای شب یلدا امتحانی درست کردم ، ملیکا با همه ی بد غذاییش خیلی خیلی استقبال کرد ، طوری که از شب یلدا تا حالا 4 ، 5 بار درست کردم شکر خدا خوب شده آره با فر ، یکبار هم با توستر درست کردم که اصلا پف نکرد و خوب نشد آره عزیزم به غیر از خواهربزرگم که اصفهان میشینه ، همه ی خونواده جمع بودیم ممنونم بابت تبریکتون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 18:01
عالیبودن کیکها دوست جووونم نوش جونتون بوس برا ملیکای نازززززززززززززززم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم از اینهمه مهربونیتون
عمو
15 دی 92 22:59
بسیار جالب.....
زینبی
16 دی 92 0:33
دیر نظرات رو تایید کردی،نگران شدم
مامان منصوره
پاسخ
ببخشید نگرانتون کردم عزیزم این هفته درگیری هام زیاد بود ...
گلهای زندگی من
16 دی 92 8:23
وای چه کیکی دستت درد نکنه دوست کد بانوی من الههههههههی چه شب یلدایی داشتن همه چیز با سلیقه وعالی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم به پای شب یلدای شما و کیک خوشگلتون نمیرسید
دخمل جیگرطلا
17 دی 92 22:34
آخی هوس کرسی کردم چه حالی داره شب یلدا دور هم جمع شدن زیر کرسی رفتن خوش به حالتون راستی ملیکا چند وقتش بود که شعرای حافظ رو یادش دادین؟ این دخمل خشگلتون رو از طرف من ببوس دختر عموم هم عکسش رو دیده عاشقش شده بس که جیگره ملیکا جون آپیم
مامان منصوره
پاسخ
آره واقعا حال داد برج سه امسال بود یعنی تقریبا 2 سال و 4 ماهش بود ولی الان دیگه نمیخونه چون تلاشهام برای تکرار کردنش بی نتیجه بود و یادش رفت... اون سن خیلی حرف گوش کن تر بود .. مرسی خاله جون به دخترعموتون هم سلام گرم ما رو برسونیدخوشحالیم که ثبت خاطرات ملیکا منجر به پیداکردن دوستای خوبی مثل شما شده
مامان فتانه
18 دی 92 20:21
ای وای شرمنده خانمی دیر اومدم پیشتون من تم ایلین از موسسه اشنا گرفتم کارشون عالی بود
مامان منصوره
پاسخ
خواهش میکنم گلم ممنونم از راهنماییت
مامان شایلین جون
22 دی 92 11:32
وای چه شب یلدای خوشمزه ای. این خانم گل هم وجودش میز تنقلات شب یلداتونو زیبا و زیباتر کرده.ایشالا همیشه پایدار باشین و روزگارتون هم همیشه خوش
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم از اینهمه مهربونی از دعای خوبتون هم ممنونیم