ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

خواب های طلایی

1392/6/3 17:13
نویسنده : مامان منصوره
742 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی شب ها خواب های جالبی میبینی که به محض بیدار شدن برامون تعریف میکنی گلم...

پرنسسم

دیشب یک خواب جالب دیدید که وقتی تعریف میکردی  خیلی خوشحال بودی :

یک اسب تو قاب پنجره ی اتاقمون که رنگش مشکی بود ...

حدودا یک هفته ی پیش خواب دیده بودید که ما روی سکو خوابیدیم و از دستشویی یک زن میخواست بیاد شما رو بترسونه....

هر وقت میرفتید روی سکو میگفتید ، مامانی دیگه زنه نمیاد من رو بترسونه؟؟؟

کلا شب تا صبح مثل پرگار عمل میکنید و یک دایره ی بزرگ به شعاع رختخوابت میزنی...

دیشب  موهای گیسو طلا (عروسک محبوبت) رو بافتی و کلی برات آهنگ خوند ، شما هم خواستید تا گیسو طلا پیشتون بخوابه ....یک ساعت بعد از خوابیدنتون گیسو رو گذاشتم کنار تا یک وقت مزاحم غلط زدنت نشه...

صبح با این صحنه مواجه شدم....دخترمون به فاصله دو متر از رختخوابش کنار گیسوطلاش خوابیده بود...

ملیکا و گیسو طلا

 

پسندها (1)

نظرات (22)

زینبی
3 شهریور 92 9:41
جانم. بزرگتر بشه دیگه یک جا ثابت میخوابه گلم.

ملی جونم دوستت دارم.


انشاالله خاله جون زینبی
مامان محمد
3 شهریور 92 9:47
ماشالا دخترتون خیلی نازه خدا حفظش کنه براتون .


مرسی عزیزم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبونツ
3 شهریور 92 11:14
چه خوابهای طلایی میبینی ملیکا جون خدا نکنه زنه بیاد شما رو بدزده


مرسی خاله جووووون
مامان محمد جان
3 شهریور 92 13:09
برای ملی جون هر روز اسفند دود کن
خیلی دوست دارم محمد جان هم به سن خوشزبونی هاش برسه


انشاالله دور نیست نرجس جان
مهسا مامان نورا
3 شهریور 92 17:05
فدای اون صورت نازت تو هم گیسو طلای منی خاله میدرخشی به خدا ماشاله به جونت


مرسی عزیزم
خیلی لطف داری خاله جون
مامی مهتا
4 شهریور 92 0:50
عزیزمی ملی بانو...شما خودت عروسک گیسو طلایی دخملک. دوستتون دارم . و می بوسمتون


مرسی از مهربونیت عزیزم
خاله پارمیدا
4 شهریور 92 13:20
¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤************* ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ***** ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤**** ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ******* ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ **** ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤انه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار
مامان فتانه
4 شهریور 92 22:37
ای جانم چه عکسا ناز شدن.........جدی خواب میبینه تعریف میکنه ؟/؟؟؟


هر وقت از خواب بیدار میشه با هیجان و گاهی ترس برامون تعریف میکنه ..
اما در مجموع دختر خیال پردازیه و با دوستان خیالیش (مولاویو و مشین دری مار)دنیایی داره...
مامان طهورا عسلی
5 شهریور 92 12:28
نازی چه بامزه خوابیده



به ما هم سر بزنید




سلام مرسی خاله جون

ببخشید آدرستون و برامون ننوشتید؟




بهار مامانه برسام
5 شهریور 92 21:27
جون دلم
قربون این ناز لا لا کردنت نازدار خانمی
هزارماشالله به این خانم خوشگل
جیگر خودت و خواب دیدنت عزیز دلم
یه عالمه بوس واسه این دخمل ملوس


مرسی از مهربونیت بهار جان
بهار مامانه برسام
5 شهریور 92 21:29
مامانی گل و مهربون ممنون از لطفت که به ما سر میزنی
واقعا خوشحال میشم وقتی کامنت شما عزیز رو میبینم
خانمی شاید پیش دخملی جریان محمد طاها رو تعریف کردید و ترسیده و تویه ذهنش مونده.....تو رو خدا این ماجراها رو پیش نی نی ناز نازی ها نگید تاثیر بد تویه ذهنشون میزاره
انشاالله خودِ خدا حافظ همه ی نی نی ها به خصوص ملیکا جون ما باشه
در پناه خدا


مرسی گلم ، لطف دارید...
بهار جان محمد طاها کیه؟ چی شده؟؟؟
بازم از مهربونیت ممنونیم
زهرا
5 شهریور 92 23:58
فرشته زیبا
چه بانمک خواب هم میبینه؟؟
دخترمنم دقیقا اینطوری میخوابه شباچندباربیدارمیشم ومیزارم سرجاش ولی بی فایده است


مرسی از محبتتون خاله جون زهرا
باید خیلی مراقبشون باشیم...
من که شب تا صبح ده بار جا به جاش میکنم..
بهار مامانه برسام
6 شهریور 92 20:45
مرسی گلم ممنون از لطفت
حالا واقعا قشنگ نوشته بودم یا واسه اینکه دلم خوش باشه گفتی خوب نوشتم
گلم جریان محمد طاها رو من تویه وبم ننوشته بودم کلا یک اطلاع رسانی در سطح کشوری هم شد که محمد طاها رو تویه خ مجیدیه یه خانم دزدیه بود من هم متن اطلاعیه روزنامه ی همشهری و ایران رو نوشتم تویه وبم هم تیکه ای از برنامه ی ماه عسل که احسان علیخانی عکس محمد طاها رو نشون میده و جریان رو میگه تویه وب برسام گذاشتم و خبر پیدا شدنشم من اولین نفر بودم که تویه نی نی وبلاگ دادم تویه قسمت پرسش و پاسخ خبر پیدا شدنش رو دادم که همه ببینن
فکر میکردم در جریانی؟؟!!!!!!!!!!!!!!


از لحاظ عاطفی خیلی خوب تونستی حست رو منتقل کنی و این کار هر کسی نیست...
در جریان بودم ، اما اسم بچه رو نمیدونستم
مهسا مامان نورا
6 شهریور 92 22:33
خاله یه سر بیا ااااااااااااااااا


اومدیم..
مامان ضحی
7 شهریور 92 9:04
عزییییییییییییییزم عاشق بچه های ناناز و مهربونم انقدر خوشم میاد با عروسک بچه بخوابه


ماماني اميرعلي جون
8 شهریور 92 21:17
اي جون
اميرعلي هم دقيقا همينجوري موقع خواب ميچرخه
من دور تا دورش بالش ميزارم كه از تو رختخوابش بيرون نياد
چه جالب كه خوابهاش رو تعريف ميكنه



واقعا جالبه ، ولی بعضی اوقات وحشت میکردم
مخصوصا اون روزی که گفت زنه از دستشویی بیرون میومد ما رو میتر سوند
مامي كيانا
9 شهریور 92 10:10
اي جان چه بامزه مثل پرگار
چه اسم قشنگي گذاشته گيسو طلا
آخي نميتونستند دوري هو تحمل كنند


مامان آيسو وآيسا
10 شهریور 92 12:46
چه مثلخوابيده
دخمل ناز وخوشگل


مرسی خاله جون مهربون
مریم(مامان آرینا)
11 شهریور 92 10:54
عزیزم فرشته کوچولو امیدوارم همیشه خوابای خوب ببینی


مرسی خاله جونم
ممنونیم از مهربونیتون
مامی مهتا
13 شهریور 92 10:02
کجاییییییی ؟ خانوم گل .... سرت حسابی با کلاسها گرمه نمیگی دلمون براتونتنگمیشه آخه .






سلام عزیزم

مرسی از مهربونیتون

مهمون داشتیم و حالا هم که سرگم نوشتنم ساعت 4 صبحه....

ملیکا نمیذاره زیاد پشت سیستم بشینم...


مامان فتانه
13 شهریور 92 18:54
ما اومدیم با پست جدید


اومدیم
مامان رها کوچولو
20 شهریور 92 14:37
خدا حفظش کنه.ماشالا خیلی شیرین زبونه.دلم میخواد از نزدیک میدیدمش و یکم میچلوندمش


مرسی گلم انشاالله یه روز میبینمتون