ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

نتیجه ی مشورت با ملیکا

1392/2/10 1:32
نویسنده : مامان منصوره
665 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابایی هر دفعه که به مغازه اسباب بازی فروشی میریم به دلایلی فقط یک اسباب بازی برای ملیکا جان میخریم..

از اونجایی که ملیکا جدیدا خیلی مستقل شده ، دفعه قبل که به مغازه رفته بودیم خواستم برای انتخاب اسباب بازی از خودش کمک بگیرم

پرسیدم : مامانی قطار میخوای یا بسکتبال (البته با توضیحات کامل)؟

ملی بانو پس از تاملاتی گفتند قطار

از وقتی اومدیم خونه تا همین دیروز عصر  خانمی شروع کرد به تذکر دادن به من و بابایی:

واسه من اون بست بال رو نخریدی ها؟؟!!

این شد که ما هم کم آوردیم و دیروز عصر که روز گرمی بود با ملیکا جون به خرید مجدد اجباری رفتم ، بابا مجید هم خودش رو بعد از ساعت کاری اش به ما رسوند

بست بال

بعدش به پارک ملت بهشهر رفتیم و علاوه بر بازی از حیوانات این  پارک هم دیدن کردیم

اسب سواریمیمونطاووسآهو

انقدر که آهو واست جذاب بود اون میمون و طاووس نبود

چونکه مدام از پفیلای خودت مینداختی تو قفس آهو ها و آهو ها هم عاشق هله هوله ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامی مهتا
9 اردیبهشت 92 1:24
آفرین به این دخمل خوشگل وشیرین زبون


مرسی خاله جووون
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 اردیبهشت 92 12:38
بسکتبالت مبارکه ملیکا جون
چه موهاتو خوشگلبسته مامانت چقدر هم خوشرنگن
میدونستی شما با ستایش دختر خاله این قربون شما برم من چقدر نازین همزاد همدیگه هستین


مرسی منصوره جونم
بله انشاالله با هم دوستای خوبی بشن
زینبی
9 اردیبهشت 92 12:55
جانم چه خانمی شده.
حتما بهش خوش گذشته.
ایشالله همیشه به تفریح


مرسی گلم
سمیرامامان پرنیان
9 اردیبهشت 92 13:34
ای دخمل نازززز خوب میدونی که آهو از همشون بهتره امیدوارم که همیشه در شادی و گردش باشین


ممنونم گلم
ماماني اميرعلي جون
9 اردیبهشت 92 16:25
آفرين به مليكاي ورزشكار
خيلي خوبه كه ميكا جون از حيوونا نمي ترسه اميرعلي كه از جوجه هم ميترسه بهش دست بزنه
انشاالله هميشه به گردش باشيد
عزيزم نظرت رسيد
دوستتون داريم


مرسی گلم
زینبی
9 اردیبهشت 92 23:12
راستی منصوره جوون پیشاپیش روز مادر رو بهت تبریک میگم.

الحق از اون مامان خوبا هستی.

دوستت دارم عزیزم


مرسی گلم روز شما هم مبارک باشه
مامي كيانا
10 اردیبهشت 92 10:21
هميشه به تفريح و گردش پارك ملت خيلي زيباست چندباري رفتيم
اسباب بازيهاي جديد هم مبارك


ممنونم گلم
زینبی
10 اردیبهشت 92 10:58
عزیزم من هنوز لیاقت مادر بودن رو پیدا نکردم



هنوز تو عالم مجردی سیر میکنم



قربونت




به زودی گلم هم همسر خوبی میشی هم یک مامان نمونه


زینبی
10 اردیبهشت 92 12:03
لطف داری عزیزم . هر چی خدا بخواد.


مامان محمد جان
10 اردیبهشت 92 15:44
سلام وقت بخیر . دختر نازت چه طوره ؟دیگه کتابخونه نمیاریش؟ پیشاپیش روز مادر مبارک. برای آبجیم و بچه اش و شوهرش دعا کن.


سلام گلم این روزا سرم شلوغ شده
بعضی روزها بابام ملیکا رو میبره کتابخونه
انشاالله خوب میشن عزیزم غصه نخور
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 18:45
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك



ممنونم عزیزم
خاله پارمیدا
10 اردیبهشت 92 19:35
مرسی مامان ملیکا جون



مریم--------❤
11 اردیبهشت 92 13:49
مادر ای زیباترین گل باغ هستی روزت مبارک


ممنونم گلم
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:20
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم


ممنونم گلم
مریم مامان پرنیا
11 اردیبهشت 92 15:25
سلام عزیز خاله
خوش بحال ملیکا جون چه مامان بابای مهربونییییییی.ببین چقد دوست دارن خاله جون.به مامان گفتی روزت مبارک .از طرف خاله یه ماچ آبدارم واسش بفرست عسیسم


سلام گلم روز شما هم مبارک
دخمل جیگر طلا
12 اردیبهشت 92 17:54
روز مادر مبارک
ای جانم خوبه نمیترسه از حیوونا


نه عزیزم حتی از مگس میترسه
چون تو قفس بودند خیالش جمع بود