ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

یک مشکل کوچک

1392/2/7 14:55
نویسنده : مامان منصوره
358 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان محترم و عزیزم

مامان ستایش جان ، کیانا جان ، مهتا جان ، امیر علی جان ، شایان جان عزیزم

چند روزیه نظراتم در وبلاگتان ثبت نمیشه و شما نمیتونید ببینیدشون

اولش فکر میکردم  شما نظرم رو تایید نمیکنید...

اما با مامان ستایش جون که تماس داشتم متوجه شدم ایراد از وبلاگ منه

به هر حال با مدیریت نی نی وبلاگ در ارتباط گذاشتم و منتظرم تا زودتر مشکلم برطرف بشه

از دوستای گلم هم شرمنده ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله پارمیدا
7 اردیبهشت 92 15:12
سلام
چه نی نی نازیه
چشم بد ازش دور باشه

دوس دارم وبلاگتونو لینک کنم اگه موافق بودید خبرم کنید


ممنونیم خاله جون
حتما خیلی خوشحال میشیم و شما رو لینک کردیم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
8 اردیبهشت 92 10:22
دشمنت شرمنده باشه منصوره جون شما چه نظر بدی چه نظر ندی برای من و ستایش مهربون عزیزی آبجی کوچیکه من و خاله کوچیکه ستایش مهربون


ممنونم گلم
مامی مهتا
9 اردیبهشت 92 1:23
عزیزم...امیدوارمهرچه سریعتر مشکلش حل بشه .....ملیکاجونیرو ببوس.


ممنونم گلم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 اردیبهشت 92 12:37
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....
ای کاش
روز زن و روز مـــ♥ــادر بر شما مبارک باد



ممنونم گلم
مامي كيانا
10 اردیبهشت 92 10:23
خوب خدا رو شكر كه مشكلتون برطف شد ديم چندوقتي به ما سر نميزديد آخه آپ هم نكرده بوديد نگران شده
خوب خدا رو شكر كه خوبيد


ممنونیم