ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

یک روز زیبا

1392/2/7 9:00
نویسنده : مامان منصوره
409 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز به باغ رفتیم ، هوا پس از این سرمای زمستانه در بهار ، دلچسب تر شده بود...

ملیکا جان عاشق چیدن آلوچه از درختهای آلوچه ی باغه ، از پوست کردن باقلا هم خیلی لذت میبره ولی از خوردنشون نه ، اما بابایی عاشق باقلا سبزه و من که از هیچ کدوم خوشم نمیاد....ناراحت

از باغ اکالیپتوس که بابایی ۶ سال پیش درختهاش رو کاشت هم خیلی خوشش میومد ،اما وقتی با بابایی و داداشی ها به اونجا رفته بود تیغی به پاش میخوره و دیگه دلش نمیخواد قدم بزنه و  با اصرار بغل بابایی میمونه...

ملیکا و بابای مهربون

این روزها تفریحات کوچیک میچسبه اما خیلی دلمون میخواد هوا که بهتر شد ملیکا جون رو پابوس امام رضا ببریم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی مهتا
7 اردیبهشت 92 10:14
واقعا درست گفتی "این روزها تفریحات کوچیک خیلی میچسبه " من ومهتا که عاشق این گشت و گذارهای کوچیکبهاری هستیم


چه تفاهمی
زینبی
7 اردیبهشت 92 10:33
جانم الهی قربونش بشم حتما درد داشته.

ایشالله به شادی هرچه زودتر برین زیارت و واسه ما هم دعا کنی منصوره جون.


ممنونم خاله جونم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
7 اردیبهشت 92 12:57
همیشه به تفریح و گردش
ان شاالله که امام رضا بطلبه برین پا بوسش برای ما هم دعا کنین


ممنونم خاله جونم
سارا ( مامان کیانوش)
7 اردیبهشت 92 17:59
آخی عزیزممممممممممم... حتما درد داشته دیگه....

خوشگل خانوم همیشه به گردش... آخ که ما هم این روزها واقعا به یه تفریح کوچولو نیاز داریم...






الیسا
8 اردیبهشت 92 20:44
سلام خاله جون خوبید ؟
مرسی که به ما سرزدین
با افتخار لینکتون کردم شماهم دوست داشتین لینکم کنید
آخی چه عکس خوشملی
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
ایشالله هرچه زودتر امام رضا بطلبتونو برین زیارت برای ماهم دعا کنید ها
راستی شرمنده سر ظهر عکس غذا گذاشتم
آپم خوشحال میشم بیاین


ما هم با افتخار لینکتون کردیم
سمیرامامان پرنیان
9 اردیبهشت 92 13:32
عزیزممممم...من به باقلا حساسیت دارم ولی خیلی دوست دارم


مامي كيانا
10 اردیبهشت 92 8:50
چه خوب كه هوا گرم شده و بچه ها رو ميشه برد بيرون
اتفاقا ما هم خيلي وقته تصميم داريم بريم مشهد ولي مثل اينكه آقا هنوز نطلبيده


انشاالله به اتفاق میریم
مامان ایلیا کاکل زری
15 اردیبهشت 92 11:25
سلام وای بابای ملیکا هم چشم رنگیه ؟ ماشالا دخترمون هر روز زیباتر میشه من با اجازه بعضی عکساشو سیو کردم تو لیست بچه های ناز تو کامپیوترم


مرسی خاله جون