ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

بالاخره اومدیم

1391/9/26 7:43
نویسنده : مامان منصوره
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای بدون اینترنت بودیم که مثل یک سال گذشت...

اما بالاخره اومدیم و باید کلی مطلب بنویسم .

 niniweblog.comچند شب پیش که خونه عمو رضا بودیم  ، ملیکا پاکت بافتنی مامانی رو بر داشت و اسباب بازی های ریز  امیر علی رو ریخت توش و به توپ فوتبال که رسید گفت مامانی جا نمیشه ، بعدش که تمام شد و همه اسباب بازی های ریز امیر علی رو ریخت توش ، در حالی که همه در سکوتمون داشتیم ملیکا جون رو نگاه میکردیم ،بلند شد و گفت مامانی حالا بریم خونه...........

niniweblog.comقبلا که کوچولوتر بودی وقتی میخواستی جلب توجه کنی، همین طور که قبلا نوشته بودم میرفتی یه گوشه و دستات رو جلو چشمات میگرفتی و در حالی که از بین دو تا انگشتات نگام میکردی گریه میکردی ، اما الان مدتیه که به جای این کار ادای گریه رو در میاری و میگی: آآآآ (اادای گریه)مامانی منو دعوا کردی ها ، گییه (گریه)کردم...

niniweblog.comچند وقت پیش هم که خونه بابا بزرگ اسماعیل بودی از تو آشپزخونه کیسه خربزه رو برداشتی و آوردی وسط حال ،بعدش داد زدی بابابزرگ چاقو بیار....

niniweblog.comچند روز پیش برای دختر خوشگلم دمپایی آشپزخونه به رنگ صورتی خریدم ، وقتی به دخترم دادم خیلی خوشحال شد ،بعد از ده دقیقه در حالی که دمپایی پاش بود ، اومد پیشم و گفت :آبی بخر ، صورتی به درد نمیخوره...

niniweblog.comجمعه شب تو جلسه ای  که هر ماه با دوستای بابایی و مامانی  برقرار میکنیم، ملیکا جون رو به جمع  در مورد ظرف میوه ای که روی میز بود گفت : بخورید دیگه تموم بشه، بعدش یک موز برداشت و تو بشقاب  صاحبخونه ،شکیبا ، گذاشت.....

لطفا برای دیدن عکسها به ادامه مطالب بروید........

دایی جون محسن و ملیکا

 

دایی محسن و ملیکا

چون عکس جدیدی از ملیکا جون نداشتم ، این عکس رو که کیفیت زیادی هم نداره ،فقط به درخواست  نیکی جون،که دوست  خوب ملیکا هست میذارم. 

عشق مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیکی
26 آذر 91 10:55
ممنون خاله منصوره عالی بود
پویا تم
26 آذر 91 15:20
سلام عزیزم براع طراحی جشن تولد ودندونی وتم شب یلدا با عکسهای کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید:
هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:35
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
ماماني اميرعلي جون
27 آذر 91 0:25
سلام چه عجب خوش اومدي مامان جون مليكا اگه لطف كني فونت مطالبي كه ميذاري بزرگتر انتخاب كني موقع خوندنشون راحتتره اينجوري چشممون در مياد مرسي
مریم--------❤
28 آذر 91 18:26
ای جون
ماماني اميرعلي جون
28 آذر 91 19:29
مرسي گلم از راهنماييت ممنونم