ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

شیرین زبون ما...

1391/9/11 0:15
نویسنده : مامان منصوره
584 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامانی شیرین زبونیهاش خیلی شده ....، نمیدونم کدومش رو بنویسم.....

عشقم

 

niniweblog.comهر وقت میخوای به من یا بابایی احساساتت رو نشون بدی میگی :

آبجی منی ، عشق منی ، گل منی .....

niniweblog.comبابایی  به شما یاد داده که وقتی از شما میپرسیم  جیگرت کیه میگید : فقط مامانیه...

niniweblog.comمثلا چند روز پیش که با مامانی داشتی صبحانه میخوردی گفتی : چایی بریز فقط مورچه نریزی(منظور از مورچه تفاله چایی بود)

niniweblog.com چند شب پیش از طبقه پایین صدا میومد گفتید مامانی صدای چیه ؟ گفتم عزیزم صدای خاله رویاست ، وقت خوابت که شد گفتم مامانی بخواب خاله رویا خوابیده ، گفتید نه ..نخوابیده ..صداش میاد...

 niniweblog.comچند روز قبل از محرم بود که براتون آهنگ گذاشتم ، شما گفتید مامانی آمپا(لامپ) رو آموش کنم...حال میده.....

niniweblog.comوقتی برات داستان میخونم خیلی با دقت گوش میدی گلم ، امشب  داشتی داستان شنگول و منگول و حبه انگور رو برای عمه سمانه و عمو پویان و عمه مائده تعریف میکردی: گرگه دستاش سیاه بود...

منگول و منگول و...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حسينيه علي اصغر
3 آذر 91 10:23
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو ++++++ امروز مصادف است با همايش شيرگان حسيني به روزم و منتظر ضمنا تصاوير حسيني فرزندان خود را در وبلاك تان قرار دهيد سپس به من اطلاع دهيد تا در يك پست جداگانه همه فرزندان شما را با ذكر نام بياورم ياباب الحوائج ياعلي اصغر
نیکی
8 آذر 91 13:07
عزیزم چه عکس ناز و خوشگلی گذاشتی راستی اسم خاله من هم رویا هست ملیکا جون خوشگلم بدون من همیشه طرفدار پرو پا قرصتم
مریم
13 آذر 91 18:42
الهی قربون شیرین زبونیهاش بخورمتتتتتتتتتتتتت
مریم
13 آذر 91 18:43
مامانی پس براش یه مورچه صاف کن بخرین
نیکی
3 دی 91 15:32
مرسی که همیشی به وبم سر میزنی