ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ملیکا جون امروز هم به دریا رفت

1391/3/26 16:22
نویسنده : مامان منصوره
724 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تا سرمون خلوت میشه و وقت اضافه پیدا میکنیم ملیکا جون رو به دریا میبریم ، به طوری که فکر کنم تو این هفته امروز سومین باری بود که به دریا رفتیم .....

با دیدن عکسها علتش رو خودتون میفهمید :

شور و اشتیاق ملیکا جون بعد از دیدن دریا..

شور و شوق کودکانه

وقتی مجبور بود  از ساحل دور باشه...

غمت رو نبینم گلم

ولی فکر کنم دیگه نباید به دریا بریم ، چون تازه فهمیدیم علت عفونت چشم بابایی ، من و ملیکا چیزی نیست جز آلودگی دریای خزر....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زندايي سما
26 خرداد 91 18:49
سلام خانمي؟خوفي؟چه عكساي خوشگلي گذاشتي.خوش گذشت اب بازي؟با كيا رفته بودي دريا زندايي؟معلومه حسابي خوش گذشته ها
ماماني اميرعلي جون
26 خرداد 91 23:42
سلام منصوره جون انشاالله هميشه خوش باشين خيلي خوبه كه نزديك دريا هستين و هر وقت بخواين راحت ميرين سلام ما رو به دريا برسون مليكا جون رو هم ببوس
مریم مامان امیرعلی
29 خرداد 91 16:57
سلام به ملیکا جون و مامان عزیزش.عزیزم ایشالا همیشه خوب و خوش و خرم باشین و دلتون به وسعت دریا باشه
ilijoon
31 خرداد 91 0:37
فدات بشم عزيزم كه انقده ماهييييييييييي
نیکی
3 دی 91 15:34
ای جونم چه نازه