ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

ملیکا جون در هفده ماهگی

1391/3/25 1:25
نویسنده : مامان منصوره
643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوب من و ملیکا جون..

به جای نرم افزار کاهش حجم عکس ،  فتوشاپ نصب کردم و ازش برای کاهش عکس استفاده کردم.

اما بشنوید از ملیکا خانم که انگار بیشترین پیشرفتهاش رو توی این ماه انجام داده..

ملیکا حالا خیلی از حرفهامون رو میفهمه و تکرارشون میکنه ..

مثلا چند شب پیش که رفته بودیم باغ ، اصرار داشت که با چراغ شارژی بازی کنه ، بابایی هم به ملیکا گفت برق رفت...

اما ملیکا به لامپ ها اشاره کرد و همزمان گفت: نههههههههههههه

(منظورش این بود که اگه برق رفته چرا لامپ ها روشنه....)

عاشق آب و آب بازیه ، یکی دو بار به مهربان رود رفتیم ، عکسهاش رو میذارم..

مهربان رودمهربان رود

دو بار هم به دریا رفتیم که آخرین بار دیروز بود ، ناهار رو کنار دریای صدف خوردیم...

شما تو راه خوابیده بودی و وقتی رسیده بودیم هنوز خواب بودی ، ناهارمون رو که خوردیم شما بیدار شدید

انقدر ذوق زده بودی که هر چی اصرار کردیم ناهار بخوری اصلا توجه نمیکردی ، یکسره به دریا نگاه میکردی و میگفتی آب ، در(یعنی دریا)

عکسهای دیروز زیاد جالب نبود اما یه عکس از هفته قبل که دریای میانکاله رفته بودیم میذارم..

شبه جزیره میانکاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ilijoon
31 خرداد 91 0:38
اي جانمممممممممممم چه عكس هاي نازي گرفتي قشنگم