ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

تب کردی گلم...

1391/3/30 17:15
نویسنده : مامان منصوره
823 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم وقتی مریض میشه زندگی برای من و بابایی تلخ میشه ....

دیروز صبح که از خواب پا شدی تب کردی...

دیروز که مبعث حضرت رسول بود و مطب دکتر تعطیل بود ، تا شب با شیاف و قطره استامینوفن تبت رو پایین آوردیم ولی نزدیک صبح دمای بدنت بد جوری بالا رفت من که از خستگی (دیر خوابیده بودی )غش کرده بودم ، بابایی مدام  پاشویه ات میکرد..

دست گلش درد نکنه ، انشاالله قدر بابایی رو بدونی و هیچ وقت باعث نشی از دستت ناراحت بشه.

دخترم از همین حالا انقدر مهربون و با محبت هستی که میدونم هیچ وقت این اتفاق نمی افته..

انقدر محبت داری که مدام در حال بوسیدن بابایی و مامانی هستی...

وقتی با دو تا  دستهای  کوچیک و نازت موهای مامانی رو میگیری و بوس میکنی...یا دستهای بابا جون رو پشت سر هم بوس میکنی انگار دنیا رو به ما دادن....

از خدای بزرگ و مهربون  به خاطر بزرگترین هدیه زندگی مون بینهایت ممنونیم

انشاالله هیچ وقت مریض نشی ،ساعت 11 و نیم از دکتر مقصودلو وقت گرفتیم ، تشخیص دکترت عفونت ناشی از اب دریای خزر بود....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)