ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

آخرین مطلب سال 90

1391/1/1 3:27
نویسنده : مامان منصوره
584 بازدید
اشتراک گذاری

29 اسفند روز آخر از هفته 60 ام زندگی دختر کوچولو مامان بود..

الان که دارم این مطلب رو مینویسم ساعت 3 و 50 دقیقه بامداد روز 1 فروردینه

ملیکا جون 50 دقیقه است که خوابیده ، فکر نکنم برای لحظه تحویل سال (ساعت 8 و 44 دقیقه و 27 ثانیه) بیدار بشه.

دختر گلم تو این سالی که گذشت توانایی های شیرینی کسب کرد که از خدا به خاطر همه چیز ممنونیم..

دختر من و بابا مجید تونست بنشینه ، راه بره ، حرف بزنه ، ما رو صدا کنه و.....

مجید جان خیلی تو خونه تکونی به من کمک کرد و اصلا خسته نشدم .دست گلش درد نکنه.

انشاالله تو سال جدید خدا به همه و به خانواده ما نعمت سلامتی رو هدیه کنم.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:23
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتوت سبز تر و زیبا تر کنید .
ياسر
1 فروردین 91 15:57
يا سلام دانلود نرم افزار هاي فارسي و مذهبي با لينك مستقيم در وبلاگ من ----------------- نرم افزار ساخت روبات ياهو هم رسيد دانلود براي عموم آزاد است.وروجك روبات ياهو ---------- لطفا منو با نام نرم افزار هاي فارسي لينك كن و بگو با چه اسمي لينكت كنم بدرود
مامان سوگل
7 فروردین 91 1:29
سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک