ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

اولین دندان آسیاب

1391/1/4 1:44
نویسنده : مامان منصوره
988 بازدید
اشتراک گذاری

عصری داشتم با ملیکا جون بازی میکردم ، ملیکا جون خیلی میخندید ، منم متوجه اولین دندون نیشش شدم.

میدونستم داره دندون در میاره چون خیلی وقته 4 تا انگشتش رو میکنه تو دهنش.

امشب 14 ماه دخترم تموم شده و ناز گل ما پا به 15 ماهگی میذاره .

خیلی از کلمات رو میگه و امشب که خونه خاله مبینا شام دعوت بودیم ، به خاله مبینا گفت : "بده من".

دست خاله مبینا ظرف آبگوشت بود که میخواست بده به من تا به ملیکا بدم....

روز اول فروردین هم وقتی زندایی سما گفت : یخ زد ، سه بار تکرار کرد "یخ زد".

خلاصه که خیلی از حرفامون رو تکرار میکنه .

خیلی سعی میکنه منظورش رو به ما بگه ، و متوجه اکثر حرفامون میشه ، مثلا وقتی میگم برو کنترل تلوزیون رو بیار میره میاردش ، یا وقتی میگم فلان چیز رو بده به فلانی میره میده و وقتی میگم مامانی رفت سریع میاد طرفم ...

امروز هم با نیوشا جون دختر خاله ملیکا که از 29 ام اومدند شمال ، به دریا رفتیم

طلا

بقیه عکسها در ادامه مطالب.....

جیگرگلماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا- مامان زکریا
26 فروردین 91 10:58
سلام سال نو مبارک ملیکای عزیز ماشاالله چقدر بزرگ شدی عکسات هم روز به روز خوشگل تر شدن