ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

فردا جشن تولد خانم خوشگله مامان و باباست

1390/11/14 2:07
نویسنده : مامان منصوره
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی استرس داریم ، امروز دمای هوا بد جور پایین آمد و بابایی مجبور شد تو این هوای بورانی برای خرید مقدمات تولد ملیکا جون اقدام کنه ،خیلی خیلی هم خسته شد....دست گلش درد نکنه

مادرم امروز  برای جشن فردا قطاب و حلوا کنجدی درست میکرد ، با کمک خواهرهای عزیزم مبینا و فاطمه جانو خانم فولادی همسایه ی عزیز مون،منم در درست کردن و سرخ کردن به مادرم کمک کردم...

هنگام سرخ کردن دستم (بین انگشت شصت و سبابه)بر اثر تماس با سینی داغ بد جور سوخت و تاول زد

عصری هم خاله های خوب ملیکا جون کمک کردن و ریسه و تم های قشنگی برای تولدش درست کردن

کمی تم میکی موس و مینی موس کار کردم ، خیلی گشتم اما تم تولد پیدا نکردم و مجبور شدیم خودمون دست به کار بشیم...

انشاالله جشن به خوبی سپری بشه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنیسا
14 بهمن 90 12:12
تولد ...تولد....تولدت مبارک...مبارک ..مبارک ...تولدت مبارک
مامان آنیسا
14 بهمن 90 12:12
ما هم تولد انیسا رو چند روز بعد گرفتیم
مامان آنیسا
14 بهمن 90 12:13
راستی ادرست جدید انیسا اینه http://mesleeshgh.niniweblog.com /
ثمین
19 بهمن 90 16:40
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم