ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

دخترم راه میره.....

1390/9/20 1:52
نویسنده : مامان منصوره
671 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز که مامانی به دانشگاه رفته بود شما خونه عزیز فهیما بودید .

وقتی آمدم بعد از نیم ساعت دیدم دو سه قدم با خوشحالی برداشتی...

عزیز فهیما میگفت:امروز چند بار این حرکت رو انجام دادی ،خیلی خوشحال شدم...

حیف که دوربین همراهم نبود عزیزم...

بابایی هم اولین باری بود که میدید شما دارید راه میرید و خیلی خیلی خوشحال شد..

از حالا باید بیشتر مواظب دختر گلم باشم..

تازه دیروز که خونه مامانم بودیم ، پله های راهرو رو تند تند بالا رفتی..

منم هواتو داشتم که مبادا زمین بخوری  گلم..

خلاصه اینکه مامان و بابا از پیشرفتهای دختر گلشون حسابی خوشحالن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هانا
20 آذر 90 8:35
آفرين مليكا حون تو چقدر ب هاناي من فرق داري با اينكه تقريبا همسن هستي...........چقدر مو داري .......ماشاا............خوش به حالتووووووووووو