ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

کارهای جدید دخملی..

1390/9/14 1:22
نویسنده : مامان منصوره
706 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  من و بابایی از پیشرفتهات خیلی خوشمون میاد و شاد میشیم.

حالادیگه میدونی چشم کجاست .

امشب داداشی ها رو صدا کردی  "دادا"..

عاشق توپ هستی و تا توپ میبینی میگی  "بوپ"

یه عروسک هاپو داری که میرقصه و میخونه وقتی میبینیش اداش رو در میاری و این ور و اونور میشی و میرقصی...

وقتی شیر میخوای صورتم رو با دستای نازت میچرخونی طرف خودت تا من رو متوجه خودت کنی بعدش با انگشتای نازت اشاره میکنی و میگی "مم"

امشب هندزفری گذاشتیم تو گوشت ، شما هم یه جا خیره شدی و گوش کردی ، معلوم بود خیلی خوشت اومده..

وای چه تجربه جالبی..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سپنتا
15 آذر 90 23:53
ماشاالله به به چه آقا پسری
خدا حفظش کنه


مامان ایلیا
16 آذر 90 16:09
سلام خانومی ایلیا جون چطوره؟
مامان ملیکا خیلی دلش میخواست تو مسابقه شرکت کنه اما وقت نکرد بره بازار و برای ملیکا جون سربند بخره
امتحانات میانترم داشتم
وای عزیزم چقدر ایلیا جون با این سربند نازتر شده.....
گلت رو ببوس
مامان محیا
23 آذر 90 12:19
این دتری شمالی چه خوشگله...لابد همشهری هستیم...
مامان ياسمين
8 بهمن 91 12:33
ياسمين من هم دتر شماليه،خوشحالم كه با مليكا خوشگل خانم همشهري هستيم