ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

بهاری سبز و زیبا

1393/2/8 1:10
نویسنده : مامان منصوره
835 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها یا هوا خیلی گرمه یا خیلی سرد...

یه روز که هوا خیلی گرم بود ، و با خانمی به جنگل سبز و بهاری رفتیم  ، ملیکا جون هوس نقاشی کشیدن به سرش میزنه...

پیکاسوی کوچک من

هوای این جنگل سبز و زیبا تو  روحیات پیکاسوی کوچیک ما و  نقاشی هاش تاثیر گذاشت ...

پیکاسو ، یک اردک و یک شاخه گل آفتابگرون کشید

اردکی در جنگلآفتابگردون

من به داشتنت افتخار میکنم گل نازم

این هفته کاردستی مامانی با همکاری دختر گلش شکلک آقا فیله و آقا گاوه  به وسیله ی سی دی و کاغذ رنگی بود..

فیلآقا گاوه

ملیکا جون تو چسبوندن جزییات به همدیگه خیلی کمکم کرده بودند

چند روز پیش هم  سه چرخه ی ملیکا جون رو به جنگل بردیم و ملیکا یک دل سیر بازی کرد

عروسکم

زیبای من

دتری

انشاالله همیشه به طراوت و سبزی این بهار زیبا باشی گل نازم قلب

 

پسندها (5)

نظرات (18)

مامی کیانا
8 اردیبهشت 93 12:16
واي كه چقدر مناظر زيباست راستي يه عروسي در پيش داشتي؟ يا اشتباه ميكنم همش منتظر عكسهاي عروسي بودم چه خوب كاري كردي سه چرخه ش رو بردي ما هم اين چندروز كه هوا خوب شده همش ميخواستيم بريم جنگلي دريايي كيانا دوچرخه سواري كنه ولي نشد خوش باشيد
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم آره واقعا که بهار زیباست عروسی برادرم نیمه ی اسفند بود و چند تا عکس از ملیکا گذاشته بودم.. آره خیلی استقبال کرده بود... ما تا حالا جنگل دریایی خوبی ندیدیم میانکاله رو میگید مونا جون؟ آدرس رو به ما هم بدید خیلی خوشحال میشیم... انشاالله موقعیتش پیش میاد
مامانی شایلین جون
8 اردیبهشت 93 14:05
به به چه دختری چه نقاشی قشنگی چه جنگل زیباییعزیزم واقعا این طبیعت باعث میشه که بچه ها آرامش بگیرن. چقدر خوبه که توی همچین جایی زندگی میکنید.از من و شایلین هم یاد کنید
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم واقعا این جنگل بهاری آرامش دهنده است... افتخار بدید و بیاین شمال تا یادتون زنده بشه عزیزم ما شمالی ها خیلی مهمون نوازیم
زینبی
9 اردیبهشت 93 14:11
سلام عزیزم.وای چه جنگل باحالی . خوش بگذره . واقعا به نقاشی های ملیکا جون باید افتخار کرد . دوستتون دارم
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم عزیزم ممنونم از مهربونیتون خاله جون ما بیشتر
مامان ال ای
10 اردیبهشت 93 14:45
سلام ما شاالله خیلی دختر ناز و زیبایی دارین خدا حفظش کنه خوشحال میشم ب ما هم سر بزنین
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونیم از مهربونیتون اومدیم
مامان آیسو وآیسا
11 اردیبهشت 93 11:35
خیلی عکسها عالی بودن مخصوصا تو جنگل افرین به ملیکا جونم با نقاشیهای زیبایی که میکشه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم آره جنگل بهاری خیلی متفاوت تر از جنگلهای دیگه است...
samira
11 اردیبهشت 93 15:50
سلام پیکاسو خانوم خوشگل
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم خوش اومدید
دخمل جیگرطلا
12 اردیبهشت 93 2:50
به به چه جنگلی چه دختر جیگری
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دوست جونم
سمیرا مامان پرنیان
14 اردیبهشت 93 2:43
عزیزمممممممممم از هر بهاری تازه تر و زیباتری
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دوست جونی از مهربونیتون
مامان رها
15 اردیبهشت 93 15:09
دلم جنگل شمال خواست عزیزم ،خیلی اردکشو باحال کشیده.واقعاً شبیه اردک شده ببخشید که این مدت فرصت نکردم جواب سوالتون در مورد تقویم رها رو بدم.تقویم رو به همون لینکی که خودتون تو وبلاگ ملیکا جان گذاشتید سفارش دادم.
مامان منصوره
پاسخ
سلام خانمی مرسی از محبتتون خواهش میکنم ، تقویم زیبایی شدهبا عکسهای دختر گلتون
مامان آیسو وآیسا
16 اردیبهشت 93 13:05
مامان دلنیا
17 اردیبهشت 93 12:55
چقد تو نازداری .هزار ماشالله مامانی خوشحال میشم به دلنیا بیاین وتبادل لینک کنیم ودوست شیم. من ودلنیا جون منتظریم....
مامان منصوره
پاسخ
از مهربونیت ممنونم دوست عزیزم اومدیم و لینکمون شدید خانمی
مامی کیانا
17 اردیبهشت 93 13:06
سلام دوست خوبم چطوري مليكا جونم خوبه؟ جنگل دريايي بايد بري سمت غرب مازندران مثلا جنگل سي سنگان و يا سمت رامسر اونطرفها
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم ، مونا جونم الحمدلله، آبله مرغون گرفته و سخت مواظبشم که نکنه زخمهاش رو بکنه.. آره سمت غرب رو که میدونم یه لحظه احساس کردم ساری هم داره
مریم--------❤
17 اردیبهشت 93 13:45
چه طبیعت قشنگی
الیسا
17 اردیبهشت 93 14:05
ای جونم چقدر تو بامزه ای عزیزم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان دلنیا
17 اردیبهشت 93 17:56
عزیزم با افتخار لینک شدین.خوشحال شدم اومدین. بازم بهمون سر بزنید
مامان منصوره
پاسخ
ما هم همینطور انشااالله
فائزه مامان آیاتای
17 اردیبهشت 93 23:01
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی ماشاله دختر نازو خوشکلی داری خدا برات حفظش کنه الان که سختی نداره خدا بعدا کمکم کنه امیدوارم اونم بعد از به دنیا اومدن مثل آیاتای اروم باشه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم انشااالله آروم باشه و سردردهاتون بهتر بشه
عاطــفـــﮧ مامان انیتا
18 اردیبهشت 93 17:45
سلام چه دخملی جه عکسهایی خداحفظش کنه ناز شده
مامان منصوره
پاسخ
سلام خاله جون ممنونیم از مهربونیتون
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
30 اردیبهشت 93 14:42
چه نقاشی های خوشگلی چه فرشته نازی بوس بوس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووووووونم