ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

روزهای بهاری

1393/1/15 19:32
نویسنده : مامان منصوره
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 93 هم با تمام خوبی ها و بدی هاش گذشت .

با گذشتن سیزدهمین روز از عید سرمون خلوت شد و تونستم عکسهای عید ملیکا جونم رو گلچین کنم

عکسهای این پست گلچین عکس روزهای اول تا 6 ام فروردینه

 هفت سین

لطفا برای دیدن بقیه ی عکسها بفرمایید ادامه ی مطالب...

بعد از گذشتن سیزده روز از بهار تونستم عکسهای ملیکا جونم رو گلچین کنم ..

تا یک ساعت مونده به ساعت تحویل سه تایی مشغول خرید بودیم ...خیلی استرسی شده بودم ،بعد از لحظه ی تحویل سال نو هم که ساعت  8 و 27 دقیقه بود ، چند تا عکس خانوادگی گرفتیم و برای رفتن به خونه ی پدربزرگ ها آماده شدیم که ....

ملیکا اصرار و پافشاری کرد که باید موهاشون رو فر کنم ، نیم ساعتی طول کشید ، و این هم نتیجه ی کار...

لحظه تحویل سال

این عکس رو هم با هفت سین مادر جون انداخته..

جیگر

عروسکم

دخملی

جیگر مامان

پرنسس

عید امسال برای ملیکا خیلی شیرین و هیجان انگیز بود ، چون دخترخاله های عزیزش رو کنار خودش میدید

ملیکا و آوینا

خونه ی مادرجون از همیشه شلوغتر بود ، چون آوینا جون هم به جمع ملیکا و نیوشا پیوسته بود و شیطنت میکردفرشتهفرشتهفرشته

این هم عکس دو نفره از دوستای خوب و مهربون که با مادر بازی و بازی خریدار ، فروشنده و ...عید رو به سر کردند...

دوستای خوب

خدا رو شکر...

پ ن : از 7 ام تا 11 ام نوروز به اتفاق خانواده مادری ملیکا جون به مسافرت رفتیم که عکسهاش رو تو پستهای بعدی میذارم..

پسندها (1)

نظرات (9)

جیران بخشنده
15 فروردین 93 16:30
سلام من جیران هستم و 14 سالمه و مدتی که وب دخترتون رو میخونم ملیکا جون واقعا نازه
مامان منصوره
پاسخ
سلام جیران جان ممنونم از مهربونیت ببخشید میپرسم ، شما هم شهری ما هستید؟؟؟؟اسمتون خیلی برام آشناست...
سارا مامان بردیا
16 فروردین 93 1:13
سلام عزیزم ایشالا ملیکا جون همیشه شاد و سلامت باشه. اگه دوست داشتی به سایت منم سر بزن.
مامان منصوره
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونیم از دعای پر مهرتون حتما ..اومدیم..
مامان فتانه
16 فروردین 93 12:23
عزیزم باز هم سال نو تبریک میگم...چه عکسای نازی...خانمی چقدر موهای جلوشو زیاد کوتاه کردین
مامان منصوره
پاسخ
ممنونم گلم تنوعیه واسه خودش
جیران بخشنده
16 فروردین 93 15:05
من آملی هستم شما کدوم شهرید
مامان منصوره
پاسخ
پس هم استانی هستیم ، ما بهشهریم
جیران بخشنده
17 فروردین 93 15:51
آخییییی
مامی مهتا
27 فروردین 93 9:34
منصوره جونم سال نو مبارک امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و تندرستی و دل خوشی در کنار خانواده داشته باشی .... شرمنده که تاخیر داشتیم
مامان منصوره
پاسخ
سلام گلم ،ممنونم از لطفتون منتظرتون بودیم انشاالله شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان هانا
30 فروردین 93 14:55
مامی کیانا
17 اردیبهشت 93 13:09
واي چه عكسهاي خوشگلي انگار اين پست رو جا انداخته بودم واي از اون عكسي كه موهاشو دم اسبي بسته و چتر گذاشته يه گل هم بقل موهاشه خوشم اومد خيلي ناز افتاده هفت سينتون هم خيلي خوشگله
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه
آویسا
21 اردیبهشت 93 8:49
سلام چه دخمل نازی دارین ماشاا... خدا حفظش کنه.افتخار دوستی میدین؟با اجازه من لینکتون کردم
مامان منصوره
پاسخ
ممنونم از محبتتون البته.. ما هم لینکتون کردیم