ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

عجیبترین ترتیب رویش دندان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/7/23 21:19
نویسنده : مامان منصوره
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز فهمیدم دندون چهارم ملیکا ثنایای دوم  بالایی نیست بلکه ثنایای کناری بالاست

تصور کنید دوتا دندون پایین در آورد و دوتا بالا اما دو تای بالایی کنار هم نیست و یک در میان در اومده

هر چی سرچ کردم که ترتیب رویش دندان شیری در نوزادان رو بفهمم این مدلی اش رو ندیدم... 

لطفا هر کی اطلاعاتی داره نظر بده ممنونم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
30 شهریور 90 23:31
چقدر نازی ملیکا جونم 1000000 ماشالله به دخمل نازمون
مامان یاسمین زهرا
30 شهریور 90 23:46
عزیز دلم خیلی ماهی خوشحال میشم به وبلاگ دختر من هم سر بزنید و نظر بدین.ممنون
مامان رانيا
31 شهریور 90 10:06
فرشته نازي مبارك به ما هم سر بزن
ژاله
31 شهریور 90 11:17
از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدید ممنونم
سایتهای مختلفی هستند که قابهای زیادی دارند بعد از انتخاب کردن قاب مورد نظر عکس کودکتون رو میگیرند و به شما تحویل میدند....
مثل pho.to
,
photomontager
بازم به ما سر بزنید
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 16:24
عزیزززززززززززززززم چه نازه ماشالله