ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

بدون اجازه...

1392/7/27 21:45
نویسنده : مامان منصوره
632 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه دوستان تماس میگیرند و میگن که ملیکا رو در شبکه ی  آی فیلم میبینند...

 چند ماه پیش فیلمهایی مبنی بر حافظ خوانی و قرآن خوانی از ملیکا  رو تو وبلاگش گذاشته بودم

اولش خاله مبینا ، بعدش خاله ملیحه و امروز دو نفر دیگه از دوستان خوبم به من اطلاع دادند که ملیکا رو در حال خوندن شعر حافظ و سوره ی کوثر از شبکه آی فیلم ، دیدند...

اجازه که نگرفتند هیچ ، زیرنویس زدند ......از استان لرستاننگران

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
28 مهر 92 8:25
واقعا از این دست اینجور آدمها آدم حالش دگرگون میشه


واقعا عزیزم
زینبی
28 مهر 92 14:22
جدی؟؟؟؟

خدا انصافشون بده .
واقعا کار بدی کردن.
تو هم ارسال کن عزیزم همونا رو با اسم ملیکا جونم.
راستی عروسیاتون عشقه. منم دلم خواست.


با شبکه که تماس گرفتم هم مثل شما گفتند که فقط میتونید دوباره به اسم خودتون بفرستید...
آره واقعا
مهسا مامان نورا
28 مهر 92 16:32
وای وای چه کار بدیامان از دست این ادامای مزاحم


واقعا
مامان آیسو وآیسا
29 مهر 92 10:40
بعضی ها خیلی بیخود وفضولن واقعا


واقعا
گلهای زندگی من
1 آبان 92 10:13
عجبا امان از دست این گروه از آدمها
کاش کاری میکردی
عیدت مباارک
دختر گلتو ببوس خیلی نفسه


امان
مهم نبود
عید شما هم مبارک عزیزم
ممنونم از مهربونیتون
مامان محمد جان
1 آبان 92 12:40
سلام بانو
تقریبا دو ماهی است که وبلاگ محمدم رو حذف کردم و خیلی جالبه که یه مامان دیگه با همین نام برای گل پسرش وبلاگ ساخته
بهتون سر میزنم


سلام خانمی
چرا حذفش کردید؟؟؟
میشد ازش یک دفترچه ی خاطرات قشنگ برای محمد جان درست کرد
گلهای زندگی من
1 آبان 92 14:10
دوست عزیزم عید غدیر مبارک


مرسی گلم عید شما هم مبارک باشه
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 16:05
عید ولایت مبارک


مرسی گلم عید شما هم مبارک باشه
روزگار
3 آبان 92 16:19
عجبا.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسام وحسنا
3 آبان 92 22:17
درسته من هم دیدم وگفتم از لرستان بوده من فکر میکردم تا الان توی تهران زندگی میکنید پس اشتباه بوده


سلام خانمی
ممنونیم از مهربونیتون
نه ما ساکن بهشهر مازندران هستیم...
بالاخره وبتون رو یافتیم و لینکمون شدید..یک نقطه بعد2391 کم گذاشته بودید
مامي كيانا
5 آبان 92 10:33
جدا
خوب پس دوباره با اسم مليكا جون و شهر بهشهر اشرف البلاد بفرست
حسابي حال كنيم


همون موقع که با شبکه آی فیلم تماس گرفتم گفتند که کاری نمیتونند بکنند جز اینکه ما با اسم خودمون بفرستیمش
شایدم سر فرصت فرستادمش
مامی مهتا
11 آبان 92 16:43
منصوره جوووون کجایییییی ؟ دلمون برای خودت و ملی بانو تنگ شده


سلام گلم
ممنونیم از مهربونیتون
سر فرصت با پست جدید میایم
شما هم آپ کنید
مامان فتانه
11 آبان 92 18:52
مااومدیم با یه اپ جدید


اومدیم............
دخمل جیگرطلا
11 آبان 92 22:49
عجب!!!!
عیب نداره عوضش ملیکا جون مشهور شد
آپیم


اومدیم..
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
12 آبان 92 7:48
سلام منصوره جون دیروز رفتم وب قبلیمون دیدم اونجا برام نظر گذاشتی من که بهتون آدرس وب جدیدمونو دادم اونجا را دیگه آپ نمیکنم وارد لینک دوستاتون شدم دیدم آدرسمونو هنوز عوض نکردی این آدرس وب جدیدمونه با چند تا پست جدید اتفاقا چن وقتی بود دلم پیشتون بود پس بگو شما می رفتی اون یکی وبمون
این آدرس جدیدمونه :
http://eshghemamanobabasheh.niniweblog.com/


یعنی سوتی دادم در حد فضا...
اومدم
بهاره مامان الینا
12 آبان 92 9:36
عزیزم میشه طرز کار کردن با برنامه تهیه آنلاین پی دی اف از صفحات وبتون در پیوندهای روزانه رو برام توضیح بدید.


البته
اومدم
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 18:58
خاله جون جون ما اپییییییییییم


اومدیم...
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
13 آبان 92 9:04
سلام آبجی جونی بالاخره پیدامون کردی


سلام عزیزم اورکا...
مامان فتانه
13 آبان 92 23:12
واقعاااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟چه ادم هایی پیدا میشن


مریم مامان پرنیا
21 آبان 92 3:57
چه کاریه!!!!!!!!!!!!! اینجوری شو ندیده بودیم......
مامان منصوره
پاسخ
واقعا