ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

روزهایی که میروند و زمان را طی میکنند

1392/4/5 3:37
نویسنده : مامان منصوره
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه تعطیل و  میلاد امام زمان بود ، ما هم از فرصت استفاده کردیم و ملیکا جون رو به جایی که خیلی خیلی دوستش داره بردیم...مهربان رود....

بهترین ما

بعد از اینکه پارک جنگلی رو دیدیم و عکس گرفتیم برای خوردن ناهار دنبال جا میگشتیم که متوجه شدیم عمه شیما شون هم به جنگل اومدند .

ناهار رو با هم خوردیم و راهی باغ بابا بزرگ شدیم.

ملیکا جون از خیار های باغ میخورد ولی از ستی ها زیاد خوشش نیومد ،  حتی امتحانشون هم نکرد ، چون تو چند تاشون کرم پیدا شده بود...

الان که مینویسم ساعت  3و 22 دقیقه ی بامداد 4 شنبه 5 ام تیر 92...مثل همیشه بی خواب شدم و چند تا از عکسهای ملیکا رو که دو شنبه گرفته بودیم ویرایش کردم و تو این پست میذارمشون....

ماه روی من

مهتاب من

امروز که برای ناهار خونه مادر جون و بابا بزرگ اسماعیل بودیم ، ملیکا جون صدای بچه های همسایه رو از تو کوچه  میشنوه و چون قبلا آشناییتی با هم داشتند ، دلش میخواد ببرمش بیرون تا اونها رو ببینه ، من هم همینطور که ملیکا انگشتم رو میکشید و منو با خودش میبرد تا خونه همسایه مون  میرم  و از  همسایه عزیزم خواهش میکنم که اجازه بدن تا نوه هاشون به خونه مون بیان و با هم بازی کنند...

چون ملیکا جون همبازی نداره و بیشتر وقتش رو به تنهایی بازی میکنه خیلی خیلی خوشحال شد ، این رو میشد به راحتی از رفتارش فهمید...

این هم از عکس دوستان ملیکا ،نوه های  همسایه ی مادر جون ، از راست: ملیکا جان ، یلدا برهانی ، علی رضایی ، کیمیا رضایی...

بچه های خوب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامی مهتا
5 تیر 92 9:40
خوب منصوره جون یه همبازی براش بیار تا تنها نباشه دیگه (چشمک )


ای شیطون
زینبی
5 تیر 92 10:34
وااااااااااااااااای عزیزم
فکر کردم عکسایه آتلیه هست.
خیلی جالب شدن. ایشالله همیشه به گردش.
میگما جدی ملیکا جون همبازی نداره؟؟
اینجوری خیلی سخته. مهد ببرش گلم.


مرسی گلم
انشاالله چند روز دیگه هم عکسهای آتلیه اش رو میذارم
فقط آخر هفته ها پسر عمه هاش که خیلی از خودش بزرگترند رو میبینه که اونها هم یا دارند بازی کامپیوتری میکنند ، یا تو حیاط فوتبال میکنند و یا با گوشی هاشون بازی میکنند
تصمیم گرفته بودم ببرمش مهد
اما باید جای خوبی پیدا کنم
مامان فتانه
5 تیر 92 14:00
به به همیشه به گشت چه عکسای نازی


مرسی خاله جونم
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
5 تیر 92 15:32
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 16:40
چه جای خوبی
چه اسم قشنگی " مهربـــــــــان رود "
چه شود یه دختر مهربان خوشکلی هم بره اونجا دیگه مهربانی اندر مهربانی همیشه شاد و سلامت باشین


آره اسمش مثل خودش قشنگه
خاله جونم خیلی لطف دارید
زینبی
5 تیر 92 17:22
نازی.

خوب یک ایده دارم واست.

خوب واسش یک همبازی بیار عزیزم




ای شیطون

همه تون دست به یکی کردید منو اذیت کنید


مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 1:56
خیلی جیگــــــــــــــــــــــــــــــــــره


مرسی خاله جون
زینبی
6 تیر 92 14:23
نه بابا
کی جرأت داره منصوره جون رو اذیت کنه؟؟؟
راستی ملیکا جون، دروغ میگم خاله؟؟


مامي كيانا
8 تیر 92 13:45
عكس سوميه خيلي خوشگل شد
دوستهاي جديد هم مبارك ملي بانو


چشماتون خوشگل میبینه عزیزم
مرسی خیلی ممنونیم خاله جون
مامان ضحی
23 تیر 92 8:47
سلام خانوم هزارماشالله چه دختر ناز و باهوشی دارین خدا حفظش کنه اتفاقی با وبتون آشنا شدم دوست داشتین به ماهم سر بزنین خوشحال میشیم


سلام عزیزم
از آشنایی با شما و وبتون شاد شدیم
منتظر پستهای بعدی تون هستیم
مریم(مامان آرینا)
24 تیر 92 14:41
ماشالله به این دخمل باهوش وشیطون،دوستم رمزو خصوصی برات میذارم


مرسی مریم جونم
بابت رمز ممنونم
ریحانه(مامان پارسا)
26 تیر 92 15:51
مامان ملیکا جون وبلاگ خیلی خوشگلی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگه موافق باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم .


سلام خانمی
ممنونیم که به ما سر زدید
اومدیم....
الناز سیندرلا
2 مرداد 92 22:18
به به چه دخمل شیک و نازی خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
آدرسی نگذاشتید؟؟؟