ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

مسابقه نی نی شکمو

1392/4/5 15:00
نویسنده : مامان منصوره
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

نی نی وبلاگ زحمت کشیده و مسابقه ای رو ترتیب داده که عکس نی نی های شکمو توی این مسابقه شرکت داده میشه

ملیکا جون هم با عکسی از آوان غذاخور شدنش تو این مسابقه شرکت کرده

شما دوستای گلم در صورت تمایل میتونید کد عکس ملیکا  160 رو به شماره 20008080200 بفرستید و تو این مسابقه شرکت کنید

شکمو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سلام
5 تیر 92 15:05
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 16:37
خوشحال شدم دیدم شما هم شرکت کردین چه نازه تو این عکسش انشالله که برنده شین


مرسی گلم
انشاالله شما هم برنده بشین

راستش رو بخوای زیاد از نحوه اجرای مسابقه راضی نیستم
الان اگه من بخوام بچه های دیگه رو ببینم باید چه کاری بکنم؟؟؟؟
زینبی
5 تیر 92 17:24
جانم چه بامزه.
چشم منکه حتما رای میدم بهش


مرسی خاله جونم
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 1:54
سلام...

---------------------------_(/_)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--"._--,',;
-((((-,...-------,((((-------`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--------------(((------/
-))-|-------به روزم-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/--
)---/-.--)----------`/--/
---|.---(-(------------'
---||-----//----------'|
---||------//-------_'|ا
---||-------))-----|_--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------_|
ومنتظر کولاک کردن تو




سلام
اومدیم
مامان محمد جان
6 تیر 92 7:32
سلام خانمی از اینکه به ما سر زدی ممنون
حتما تو مسابقه شرکت میکنم و به ملیکا رای میدم انشاء الله برنده شه و کلی ما کیف کنیم


مرسی گلم
ممنونم بابت محبتتون
مامی مهتا
7 تیر 92 17:35
وااااااااااااااای خدا اینو ببین چه بانمکه .... اگه دم دستم بودی که میخوردمت ملی بانو .... امیدوارم که ملیکای ما رای بیاره ....



مرسی گلم نمک از خودتونه
برای رای آوردن هیچ تلاشی نمیکنم
چون خیلی سخته بدون دیده شدن بخوای رای جمع کنی
بعد از شرکت کردن متوجه شدم اجرای مسابقه خیلی مسخره است
زده شدم حتی خودمم رای ندادم
ساره
8 تیر 92 0:49
سلام مارای دادیمشما رای بدید


چشم حتما
مامي كيانا
8 تیر 92 13:43
چه ميخوري؟ فرني؟
نوش جونت
خيلي بامزه شدي
160 يادم هست


نه خاله جونم من عاشق ماست بودم و هستم
هر چی شیر نمیخورم به جاش ماست میخورم
مامان ایلیا کاکل زری
10 تیر 92 22:31
این ملیکای نازه منه حتما بهش رای میدم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


مرسی خاله جونم
♥ نیم وجبی ♥
14 تیر 92 16:03
هزارماشالله به این عروسک خوشگل و نااز
خدا حفظش کنه..اگه مایل بودین به نیم وجبی ما هم سری بزنین و خواستین بگین تبادل لینک کنیم


سلام
اومدیم نبودید
بازم میام
مامان فتانه
15 تیر 92 13:57
چه عکس نازیه عزیزم ما به ملیکا جون رای میدیم شما هم ایلین و فراموش نکنین ما اپ کردیم


سلام فتانه جونم
بابت محبتتون ممنونیم
خاله پارمیدا
18 تیر 92 20:53
سلام نی نی جون ارت گله دارم چرا به من رای ندادی این دیگه چه دوستیه که ما به هم داریم هزینش فقط یه پیامک 10 ریالیه


سلام خاله جون پارمیدا
ما هنوز به خودمون هم رای ندادیم
چون اصلا این مسابقه عادلانه نیست و از شرکت کردن پشیمون شدیم
مامان ندا
22 تیر 92 23:52
نی نی ماهم تومسابقه شرکت کرده اگه موافقیدبه همدیگررای بدیم


حتما موفق باشید
مامان ضحی
24 تیر 92 10:49
عکس ملیکاجون عالیه حتما بهش رای میدم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم. مووفق باشی گلم


بلللله
با افتخار لینکیدیمتون
ریحانه(مامان پارسا)
26 تیر 92 15:48
وای چه خوشمزه ماست میخوره جانم عزیزم


مرسی خاله جونم
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 0:52
ای جونم خدا چقدر این دخملی خوش مَمَزه
من اول عکس جشنواره ی ملیکا جونم و ندیدم و فکر کردم شرکت نکردید
ولی حالا که دیدم حتما به ناز دخملم رای میدم
انشالله رتبه ی خوبی بیاره


سلام عزیزم
راستش رو بخوای من اصلا برای مسابقه نی نی شکمو آرا جمع نکردم
چون بیشتر دوست دارم تو مسابقه قشنگترین دختر ایرانی رای بیاره...
بازم از مهر و محبتتون ممنونیم
ما هم به برسام جان رای میدیم گلم