ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

بابایی حق مهر گرفت...

1392/3/11 18:29
نویسنده : مامان منصوره
669 بازدید
اشتراک گذاری

نیم ساعتی میشه که رفتم تو سایت مسکن ساختمان و متوجه شدم بابا جون مجید تو امتحان نظام مهندسی نمره قبولی رو آورده

از اونجایی که مجید جان سر کار بود با ایشون تماس گرفتم و خبر قبولیش رو بهش دادم

از همین جا دوباره  به همسر عزیزم تبریک میگم و آرزوی بهترینها رو براش دارم....

 

                               "مجیدم تو لیاقت بهترینها رو داری"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینبی
11 خرداد 92 18:38
ایول.تبرررررررررررررررررررریک میگم.


مرسی عزیزم
مریم مامان پرنیا
11 خرداد 92 22:25
خوشحالم وبهتون تبریک میگم عزیزم


ممنونم گلم
ماماني اميرعلي جون
13 خرداد 92 17:22
خيلي خوشحال شدم به خدا
به آقا مجيد تبريك بگو
انشاالله هميشه موفق باشيد



مرسی فاطمه جان
ممنونم گلم
مامي كيانا
25 خرداد 92 13:04
هورااا مباركه


مرسی عزیزم