ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

مسابقه نی نی وبلاگی

1392/3/14 8:53
نویسنده : مامان منصوره
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیزم مامان کیانا جون و مامان ستایش جون از من به این مسابقه دعوت کردند که از همین جا ازشون تشکر میکنم

- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟  از خدا خیلی میترسم  ، بچه که بودم بیشتر کابوسهام افتادن از ارتفاع خیلی بلند بود ...

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟   نقشه ای میچیدم تا همه ی ریا کار ها رسوا میشدن ، از نظر من بدترین چیز تو زندگی ریاست

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟

عاقبت به خیری

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ اسب

5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ زورو

زوروزورو

 

6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ از آقام باید بپرسید نیشخند اما فکر کنم چیزهایی رو که دوست ندارم و تا حالا نپختم رو بلد نباشم مثل آبگوشت ...

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ فکر میکنم و با حرف حساب خودم رو خالی میکنم

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

کی بلده با مرغ ، دریا  و اورانیوم جمله بسازه اما خسته نشه؟؟؟؟

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

دل میرود زدستم       صاحبدلان خدا را                 دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز              باشد که باز بینیم     دیدار    آشنا را

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

سفر به آینده رو اصلا دوست ندارم ، دلم میخواست به روز انتخاب رشته ی کنکور  میرفتم و به جای اینکه دفترچه تربیت معلم و که مجاز شده بودم بندازم دور ، میگرفتم و قشنگ انتخاب رشته میکردم...

11- چه رنگی هستی و چرا ؟ قرمز  چون دوست دارم هر روزم با هیجان و متفاوت باشه...

12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

استرالیا ، آرامش باشکوهی داره....

13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

از دوست گلم منصوره جون:

ارزش قلب به عشق........ارزش سخن به صداقت....ارزش چشم به پاکی و ارزش دوست به وفای اوست....تقدیم به تو که با ارزشترینی

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟

مهمونی های ما خانوادگی و پر جمعیته اما حالا که محدود شده از دوست های پایه مون دعوت میکنیم

15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟

کلمات زیادی هست که اگه اولویت بندی بشه    فقر ، گناه ، بیماری

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟دوستای خوب نی نی وبلاگی ام رو ...

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟   برای تو ...

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ انجیر سفید

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

وابستگی شدید به همسرم که باعث میشه نتونم دوریش رو تحمل کنم ، استرس ، زود رنجی

20- کاشکی ...زندگی به کام همه باشه

 

انتخاب هام برای دعوت دوستام محدوده  از دوستای گلم پوزش میخوام و از سه تا از دوستام دعوت میکنم به ادامه ی این مسابقه...

 

ا. مامان امیر علی عزیز دل مامان و بابا

2. مامان ایلیا کاکل زری

3. مامان مهتا جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
13 خرداد 92 10:09
ممنون از مورد 13 به خاطر من دوست گلم


قابلی نداشت عزیزمممممممممم
زینبی
13 خرداد 92 10:16
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود.



مرسی گلم
مامان ایلیا کاکل زری
13 خرداد 92 14:16
سلام عزیزم ممنون که منو قابل دونستی منم عاشق این بیت شعرم و عاشق کتاب بامداد خمار مسابقه رو ادامه میدی ؟ملی بانو خوبه ؟منتظر عکسای اتلیه هستیم


خواهش میکنم گلم
مگه مسابقه ادامه داره؟؟
مرسی ملیکا هم خوبه دست بوس شماست..
ممنونیم
مامان ایلیا کاکل زری
13 خرداد 92 22:45
سلام شب بخیر عزیزم اخه نوشتی دوستامو دعوت میکنم به ادامه مسابقه منم فکر کردم شاید میخوای ما ادامه بدیم اما از همه جواباخصوصا اخری خیلی خوشم اومد کاشکی ایام به کام همه باشه


مرسی گلم
شب شما هم به خیر
اشتباه لپی بود
شما لطف دارید عزیزم
باران
14 خرداد 92 22:30
سلام دوست عزیز
خیلی پست جالبی بود


مرسی ممنونم از اینکه به ما سر زدید
مامان فتانه
18 خرداد 92 14:56
خیلی قشنگ نوشتی....ما اومدیم با 2 پست جدید


ممنونم گلم
اومدیم
دخمل جیگر طلا
19 خرداد 92 22:43
تاحالا هرجا این مسابقه رو خوندم همه اسب رو انتخاب کرده بودن


اسب حیوان نجیبی است....
مریم--------❤
20 خرداد 92 15:52
سلام
نمییای پیش ما؟


اومدم مریم گلی
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 16:27
زورو

يادش بخير من هم خيلي كارتونش رو دوست داشتم


مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 16:35
با اجازه لينكيدم


ما هم همینطور
مامی مهتا
20 خرداد 92 16:54
lمنصوره جون ممنونمکه ما رو قابل دونستی و دعوتمون کردی بسی مایه خرسندیست ... ببخشید که یکم دیر شد شرمنده مهتا به شدت مریض بود و اصلا وقت نداشتم بیام نت .
دختر نازت رو ببوس


خدا بد نده عزیزم
انشاالله دیگه مریض نمیشه مهتا گلی ما
باران
20 خرداد 92 19:07
دوست عزیزم حلول ماه شعبان واعیاد این ماه روبهت تبریک میگم


مرسی عزیزم
ما هم همینطور
مریم مامان پرنیا
20 خرداد 92 23:44
پست جالبی بود عزیزم.....


ممنونم عزیزم
مامي كيانا
25 خرداد 92 13:03
از اينكه دعوتم رو قبول كردي و نوشتي ممنون

ستراليا هم اي خوبيه منو ياد سريالهاي معروفش ميندازه

انتخاب رشته هم خيلي باحال بود معلومه كه از كارت خيلي پشيموني

راستي دلم انجير سفيد خواست




اسکیپی............

خیلی هم نه ، کارشناسی فناوری اطلاعات دارم ، ولی یه مامان معلم خیلی بهتر از یه مامان بیکاره......

وقتش که شد بیاین باغمون کلی انجیر سفید داریم


MASOUD
22 تیر 92 23:19
وب جالبی داری با تبادل لینک موافقی؟


ممنونیم