ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

وروجک من

1392/2/31 0:39
نویسنده : مامان منصوره
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر با شما و بابایی به بوتیک دایی جون محسن رفتیم تا خرید کنیم

به دلایلی خواستیم تا خونه بریم و برگردیم که دایی جون پیشنهاد داد ملیکا پیشش بمونه تا ما برگردیم...

دایی جون محسن همیشه برای ملیکا کلی هله هوله و اسباب بازی میخره و حسابی ما رو شرمنده میکنه.

ما که برگشتیم دایی فقط میخندید...

گفتیم چی شده؟؟گفت: شما که رفتید ملیکا کمی فکر کرد و گفت : دایی جون یه وقت نری واسه من لواشک بخری ها ، سردم میشه...(بارون میزد)

دایی محسن گفت: بریم لواشک بخریم؟

با خوشحالی گفتی آره...قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نفیسه
31 اردیبهشت 92 1:08
سلام ماشاالله دختر خیلی نازی دارین...اگه برای تبادل لینک موافق بودید به وبلاگ پسر من هم سربزنید


سلام اومدیم لینکیدمتون
مامان ملیکا کوچولو
31 اردیبهشت 92 12:55
سلام دوست عزیزم ممنون از حضور پرمهرتون ماشاالله به ملیکا خوشگل خاله روی ماهشو 1000تا ببوسید و با افتخار لینکتون کردم.


مرسی گلم ما هم همینطور
ماماني اميرعلي جون
31 اردیبهشت 92 18:57
اي جونم
اميرعلي هم عاشق لواشك
راستشو بخواي منم دوست دارم

روي گل مليكا رو ببوس


مرسی خاله جون فاطمه
شما هم امیر علی نازمون رو ببوسید
مامان پریسا
31 اردیبهشت 92 19:24
ای وروجک

خصوصی


داریم میایم...
مامي كيانا
1 خرداد 92 9:40
ما به اين رفتار ميگيم :كوچه علي چپي!!!
اين شيطون بلا دست پيشو گرفته پس نيفته
چقدر عاشق لواشكه


آره به خدا
ما هم دیگه موندیم چی کار باید بکنیم....
مریم مامان پرنیا
2 خرداد 92 19:01
واقعا" وروجکی خاله هاااااااا


پس چی خاله جونم
زینبی
2 خرداد 92 23:34
عجب بامزه ای هستیااااااااااااااااااااااا خاله



پس چی خاله جونم