ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

کابوس

1392/2/28 10:23
نویسنده : مامان منصوره
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب سومین شبی بود که به طور رسمی از دست پوشک راحت شدیم و ملیکا جون رو که خیلی وقت بود  فقط شبها پوشک میبستیم، خلاص کردیم. صبح ساعت 5 بلندش میکنم و دوباره میخوابه...

امروز صبح ساعت 7 مثل بعضی مواقع با دیدن کابوس از خواب بیدار شدی و دیگه نخوابیدی..

میگفتی: اسباب بازی ، اسباب بازیهامو بده...

گفتم مامانی خواب دیدی ..اما اصرار کردی ببرمت پیش اسباب بازی هات...بعدش که با دیدن اتاقت و کشوی اسباب بازیهات خیالت راحت شد ، پرسیدم کی میخواست اسباب بازیهات رو بگیره؟؟؟؟

نه گذاشتی نه برداشتی گفتی:  تو  قهقهه

دیروز با خانواده پدری ملیکا جون به باغ بابا بزرگ ابراهیم رفتیم ، ولی هوا انقدر گرم بود که مجبور شدیم به باغ اکالیپتوس بریم.

بچه ها هم از میوه ها ، آلوچه (گوجه سبز) ، ازگیل و شاه توت کلی خوردند...

باغ اکالیپتوس

لطفا برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطالب بروید...

داداشی ها ( پسر عمه ها) و ملیکا جون

باغ

 

باغ

وروجکم

داداش امیر رضا و ملیکا جون

امیر رضا و ملیکا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینبی
28 اردیبهشت 92 20:48
ماشالله چه ناز شده تو این عکسا.
ایشالله همیشه به شادی


مرسی خاله جون زینب
سمیرامامان پرنیان
29 اردیبهشت 92 1:24
امیدوارمکه خوش گذشته باشه


مرسی خاله جونم
مامی کیانا
30 اردیبهشت 92 11:25
وای که دلمون اب شد از اینهمه میوه های خوشمزه
خوش بگذره ملی بانو


مرسی شما هم بیاین باغمون خوشحال میشیم[بوس]
مامی مهتا
30 اردیبهشت 92 16:01
ای جانم ... دخمل خوشمل


آفتاب
1 خرداد 92 8:57
سلام سلام .خدا ببخشه.خیلی خوشگله . امروز تو بیمارستان وبلاگ را باز کردم وبه دوستانم عکس را نشان دادم .خیلی باحاله .ماشالله.

منم دختر دارم دعا کن سالم به دنیا بیاید




سلام عزیزم

انشاالله دخترتون صحیح و سالم به دنیا میاد...

ممنونیم که نظر گذاشتید


مریم--------❤
1 خرداد 92 15:21
معلومه که حسابی به همه خوش گذشته


بله عزیزم