ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

عشق

1392/2/16 1:25
نویسنده : مامان منصوره
446 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار ازت پرسیدم مامانی رو بیشتر دوست داری یا بابایی رو؟

در حالی که بابایی هم داشت به حرفمون گوش میکرد رو کردی به بابایی و گفتی : بابایی

مجید جان که فکر میکرد من ناراحت شدم ، گفت حالا اگه من بپرسم میگه تو رو

پرسید بابایی ، بابایی رو بیشتر دوست داری یا مامانی رو ؟ دوباره گفتید : بابایی
اما من خیلی خوشحال شدم ، چون یاد بچگی های خودم افتادم که همیشه پدرم رو اسطوره ی زندگیم میدونستم...

فکر کنم عشق پدر و دختر یکی از قشنگترین عشقهای دنیاست ...

امشب ساعت 11 و نیم  وقتی کنار بابایی مشغول تماشای تلوزیون بودید ،هر دو تاتون خوابتون  برد.

برای اولین بار بردمت تو اتاقت تا تنهایی بخوابی.

چون بابای مهربون خوابیده بود میتونستم این کار رو بکنم  و الا بابایی نمیذاشت تا ملیکا جون رو از خودمون جدا کنیم...

بعد از نیم ساعت دلم شور زد و نتونستم تحمل کنم ،آوردمت کنار خودم تا هر دو از یک هوا نفس بکشیم ، تا چهره ی معصوم و مظلومت جلوی چشمام باشه ..

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زینبی
15 اردیبهشت 92 9:03
نازی.
منصوره جون خوشحالم که به دل نگرفتی و اینقدر عاقلانه کنار اومدی.



ممنونم گلم
ستایش مهربون
15 اردیبهشت 92 13:22
آخی ملیکا جون تو هم بابایی هستی مثل ستایش من چرا دخترا همشون بابایی هستن


عزیزم ما هم همین بودیم
ترانه هایی که بابام برام میخوند رو هنوزم بلدم
مسیحا
15 اردیبهشت 92 14:16
سلام ، ممنون از اینکه به من سر زدین اگه خواستین منو با عنوان دنیای مسیحا لینک کنین و بگین با چه عنوانی با افتخار لینکتون کنم


چشم شما هم اگه دوست دارید با عنوان ملیکا قشنگترین هدیه ی خدا لینک کنید
مامی مهتا
16 اردیبهشت 92 15:29
ای جااان از دست این دخملهای بابایی ... مهتا هم همینطوره ....


اینطوریاس دیگه خاصیت دختر بودن
مریم مامان پرنیا
16 اردیبهشت 92 16:03
یه وقت به دل نگرفته باشی هاااااااااا
دخملا همه شون بابایی هستن.این یه واقعیته باید قبول کرد.
البته نه این که مامان شون رو دوست نداشته باشن.مثل خودمون دیگه


بله عزیزم من خیلی هم خوشحال میشم که به من وابسته نشه
خاله پارمیدا
17 اردیبهشت 92 10:27
آخی
منم بابامو بیشتر دوس دارم


آنوشا کوچولو
17 اردیبهشت 92 16:16
سلام روزتون مبارک یه مدتی به خاطر مشکلاتی که برای دستم پیش امد نبودم ولی دوباره برگشتیم دوستتون داریم


ما هم همینطور عزیزم
فروشگاه نادین
20 اردیبهشت 92 9:22
فروشگاه ملزومات جشن تولد نادین با قیمت هایی بسیار مناسب منتظر حضور شما دوست عزیز است.