ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

سیزده به در

1392/1/15 15:52
نویسنده : مامان منصوره
1,317 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا بانو

سیزده بدر امسال از لحاظ مدت با سال های گذشته یک فرقی داشت ، اینکه امسال از 12 ام شروع کردیم و تا سیزدهم تو باغ بابا بزرگ سیزده رو به سر بردیم  و روز 14 ام هم به اتفاق خانواده پدری ملیکا جون به دریای زیبای مازندران رفتیم..

طبیعت زیبای دریا از یک طرف و آشنایی با چگونگی صید ماهی توسط ماهیگیران پر تلاش دریا از طرف دیگه باعث برجسته شدن  این گردش شده بود.

صید اونهمه ماهی  سفید ، که مختص دریای مازندرانه ، یکجا و در یک مکان  انقدر جذاب و جالب بود که ملیکا با رفتنمون مخالفت میکرد...

سر آخر یکی از ماهیگیر ها به دخترمون یک ماهی سفید کوچولو هدیه کرد که ملی بانو رو کلی به وجد آورده بود...

 

ملی بانو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

دخمل جیگر طلا
15 فروردین 92 16:03
سلام
شما لینک شدید اگه میشه ما رو لینک کنید


شما هم لینک ما شدید دوست جدیدم
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
15 فروردین 92 16:22
به سلامتی انشاالله خوش گذشته باشه سیزدتون بدر هدیه ملیکا جونی هم مبارک باشه آخی چرا عکسها باز نشدند فکر نکنم مشکلی باشه شاید سرعت اینترنتنون پایینه


ممنونم عزیزم
مامان پریسا
16 فروردین 92 19:29
شما هم مثل ما 2 روز رو به در کردید

خوش باشید عزیزم.


ممنونم
ماماني اميرعلي جون
16 فروردین 92 20:46
سلام انشاالله هميشه خوش و خرم باشيد

سال خوبي رو براتون آرزو مي كنم
عزيزم رمز لطفا


فرستادمش فاطمه جان
مامی مهتا
17 فروردین 92 1:11
عزیییزکم امیدوارم حستبی خوش گذشته باشه بهت ...


ممنونم گلم
مامان تارا و باربد
17 فروردین 92 12:12
سلام سال نو مبارک امیدوار همیشه شادمان باشید ممنون از اینکه بهمون سر زدید دخمر نازتون رو ببوسید


ممنونم گلم
بهار مامانه برسام
17 فروردین 92 15:54
مرسی خانمی
قربونت بشم من...عزیزمی
این کامنتی که برام گذاشتید نشون از دل مهربون و قلب پاک و روح بزرگ شماست....ممنونم ازتون
خدا نگهداره ناز دختریه شما رو که هزار ماشالله الهه ی زیبایی و معصومیت و وقاره
انشالله همیشه تنش سلامت بختش بلند و پر از سعادت و روزیش بی حد باشه و دنیا به کامش


ممنونم گلم
مامان عسل
17 فروردین 92 16:33
هزار ماشالا به ملیکا جون ناز سال نو مبارک انشالا همیشه سلامت و شاد باشید و همیشه به خوشی و گردش


ممنونم گلم
بهار مامانه برسام
17 فروردین 92 22:54
خانمی تو رو خدا منو ببخش خدا میدونه نمیخواستم ناراحتت کنم و خاطر عزیزتون رو مکدر کنم.....
حلالم کن ناخواسته اذیتت کردم
و ازت یه دنیا ممنون و سپاسگذارم که مثل یه خواهر مهربون پای صحبتم نشستی و برام ارزوی خیر کردی انشالله خدا به اندازه ی دل مهربون و بزرگت بهت خیر و برکت و دلخوشی و سعادت بده....
شما و دختر زیبا و عزیزتون رو و خانواده ی محترمتون رو به خدا و جدم میسپارم و امیدوارم از هر چیز بهترین هاش رو قسمت شما کنن
امیدوارم همیشه روزهای زیبای زندگی رو ببینید و خداوند زیبایی های زندگیتون رو بیش از پیش زیباتر و افزون تر کنه
با ارزوی بهترین ها برای شما عزیز دلم
باز هم ازتون معذرت میخوام که باعث ناراحتیتون شدم
در پناه خدا سالم و سلامت,شاد و سر بلند باشید


ممنونم عزیزم
خیلی شرمنده ام کردید
مامان آرسام
18 فروردین 92 23:10
سلام دخملیه با مزه ای دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید:


ممنونیم
آرسام جون شما هم خدا حفظش کنه خیلی بامزه است
بهار مامانه برسام
19 فروردین 92 2:13
سلام عزیزم
ببخشید من شما رو لینک کردم امیدوارم ناراحت نشید که بی اجازه لینکتون کردم[hr


خواهش میکنم عزیزم
ما خیلی وقته بدون اجازه شما ، لینکتون کردیم
خیلی خیلی شرمنده شدم عزیزم
مامی کیانا
20 فروردین 92 11:00
سلااااام بر ملی بانو و مامان مهربونشون
عیدتون مبارک
صدسال به از این سالها
ایشالا سال پربار سرشار از شادی و سلامتی و خوبی داشته باشید
از اینکه به ما سر زدید و احوالات ما رو پرسیدید ممنون عزیزم
میبینم 12و13و1 4 رو بدر کردید خدا رو شکر خوش باشید


ممنونم عزیزم
زینبی
20 فروردین 92 12:18
ایول پس حسابی خوش گذشته بهتون. ایشالله همیشه شادی و سلامتی باشه.
راستی سلام
ملیکا جون.خودتون خوبین؟
ماشالله ملیکا جون خانمی شده .عاشق چهره ناز و هزار ماشالله با نمکش شدم.

خیلی مواظبش باشین.
بازم سر میزنم بهتون.


خیلی خیلی ممنونم گلم
آیدا(مامان الینا)
21 فروردین 92 2:45
سال نو مبارک و با آرزوی سالی خوش و پربرکت برای شما
امیدوارم همیشه شاد و موفق و سلامت باشید


شما هم همینطور عزیزم
مامان محمدرهام جون
21 فروردین 92 9:47
سلام،سال نو مبارک
ممنون از اینکه به ما سرزدید عزیزم،دختر خیلی نازی داری ان شالله همیشه سالم وشاد زیر سایه پدر ومادر بخنده وزندگی کنه.از طرف من ببوسش


ممنونم عزیزم
مامان محمدرهام جون
21 فروردین 92 9:48
خوشحالم که پسرم یه دوست بهمنی جدید پیدا کرده


ما هم از آشنایی با شما خوشحالیم عزیزم
مامان فتانه
21 فروردین 92 18:48
انشالله همیشه به گشت و شادی...چه ژستی هم گرفته این دخملی
مریم--------❤
21 فروردین 92 20:17
به به چه عکسای خوشگلی از مامان و بابا و ملیکا کوچولو
نمیدونم شباهت به کی؟


ممنونم گلم
الیسا
23 فروردین 92 21:17
سلام خاله جون چه نی نی ناز ودوستداشتنی دارین خدا براتون حفظش کنه
منم اسمم الیسا2 سالمه خوشحال میشم به وبم بیاین
دوستتون دارم


ما هم دوستون داریم
خوشحال شدیم از آشناییتون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 فروردین 92 13:51
سلام خوبی منصوره جون ببخشید این چند روز خیلی درگیر بودم هم تو خونه هم تو اداره برای همین کمتر بهتون سر زدم ممنون از اس ام اس قشنگت چرا آپ نمیکنی دلمون برای ملیکا جون یه ذره شده از طرف من ببوسشلپش بکش نه محکم


ممنونم گلم
شما هم ستایش من رو ببوسین
مامان محمد
27 فروردین 92 15:57
سلام مامان ملیکا از اینکه کمک کردی تا برای پسرم وبلاگ درست کنم ممنون . موفقیت شما آرزوی ماست.


ممنونم گلم
مامان محمد
27 فروردین 92 18:30
سلام به مامان ملیکا و ملیکا. از اینکه کمک کردید برای محمد وبلاگ درست کنم ممنون.


خواهش میکنم عزیزم
خوشحال شدم که به جمع نی نی وبلاگی ها پیوستید
مامان محمد
27 فروردین 92 18:31
سلام از اینکه کمک کردید برای محمد وبلاگ درست کنم ممنون


خواهش میکنم گلم
از اینکه خاطرات محمد جان از این به بعد ثبت میشه خوشحالیم
مامي كيانا
1 اردیبهشت 92 12:48
با عكس هاي تولد آپيم


خیلی جالب بود عزیزم
مامان ملینا
1 اردیبهشت 92 17:31
وای چه دختر نازی با دخمل من دوست میشی گلم


ممنونم خاله جون بببببببببببله
مامي كيانا
10 اردیبهشت 92 10:36
راستي گفتيد خصوصي دارم ولي چيزي نديدم


دوباره میام