ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

عنفوان جوانی

1392/2/1 16:57
نویسنده : مامان منصوره
418 بازدید
اشتراک گذاری

دلم نمیخواد امروز به فردا برسه ، چون امروز ۲۵ ساله شدم.....

احساس میکنم روی قله ای ایستاده ام و  از این به بعد به جای  سر بالایی زندگی  به سمت سرازیری  حرکت میکنم...

دلم میخواست یک ساعت برنارد داشتم و زمان رو متوقف میکردم .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مریم--------❤
1 اردیبهشت 92 19:31
سلام عزیزم
چرا ناراحتی؟
تولدت مبارکبا آرزوی روزهای قشنگ


ممنونم عزیزم
ماماني اميرعلي جون
2 اردیبهشت 92 0:00
منصوره جون تولدت مبارك عزيزم
چرا اينقد نااميدي؟؟؟؟؟
چرا سراشيبي هنوز كو تا 120 سال خيلي مونده
حالاحالاها بايد بري تا به قله برسي


ممنونم گلم
سمیرامامان پرنیان
2 اردیبهشت 92 1:24
درکتون میکنمممممممم


ممنونم عزیزم
ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
2 اردیبهشت 92 8:46
تــــــولدت مبــــارک




مرسی گلم
بوس
زینبی
2 اردیبهشت 92 12:43
تفلد تفلد تفلیت مبارک مبارک مبارک تفلدت مباررررررررررررررک....
ایول منصوره جونم. بهت تبریک میگم ایشالله عمر نوح کنی.
سالیان سال سایت بالا سر ملیکا جونم باشه.



ممنونم عزیزم
مبینا
2 اردیبهشت 92 14:04
سلام ابجی جون خدا نکنه تو سرازیری بیفتی ایشالله باعافیت 120 سال در کنار ملیکا دتر و اقا مجید زنده باشی گلم..... بازم تولدت مبارک








ممنونم آبجی جون گلم


مامی مهتا
4 اردیبهشت 92 13:02
تولدت مبارک دوست خوبم .... به شدت درکت میکنم ... شما متولد 67 هستی؟


ممنونم عزیزم
بله ۶۷/۲/۱
مامي كيانا
10 اردیبهشت 92 10:35
تولدت مبارك عزيزم
حالا كو تا سرازيري اول جوونيته خانوم
سربلند و پيروز باشي


ممنونم گلم