ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

از پوشک گرفتن ملیکا جون

1391/11/23 0:38
نویسنده : مامان منصوره
456 بازدید
اشتراک گذاری

تو این دو هفته ای که مشکل اینترنت داشتم ، تنها موضوع مهم که برای ملیکا جون افتاد این بود که کم کم پرنسس رو از پوشک گرفتیم ...

چون هوا سردبوده تصمیم گرفتم گاشوی ملیکا رو بیارم در ابتدای ورودی خونه بذارم و هر ساعت ملیکا رو به اون نقطه میبردم و دخترم هم همکاری میکرد

دو سه روز اول خیلی مشکل داشتم و دلم به این قرص بود که هر اتفاقی افتاد مهم نیست چون تا یک ماه دیگه برای سال نو باید فرشها رو بدیم قالیشویی...........

اما بعد از حدود ده روز ملیکا انقدر به این سیستم عادت کرده بود که وقتی پوشک هم داشت میگفت : جیش دارم

هنوز وقتی میریم مهمونی و شبها موقع خواب از پوشک برای گلمون استفاده میکنیم ، اما وقتی صبح ها بیدار میشه پوشکش تمیزه و این خیلی خوبه.

خلاصه اینکه از همین جا از دختر گلمون که اینهمه با مامانی همکاری کرده تشکر میکنم و دستش رو میبوسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ماماني اميرعي جون
23 بهمن 91 2:01
آفرين مليكا جون پس ديگه خانمي شدي واسه خودت خوش به حالت منصوره جون راحت شدي عزيزم من شما رو به مسابقه دعوت كردم بهمون سر بزن
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
23 بهمن 91 9:05
سلام منصوره جون خوبی دخترم چطوره خوشبحالت از پوشک گرفتن ستایش یه دغدغه بزرگی شده برای من هر چی بهش میگم گوش نمیده و همون کاری ........ ما ساکن خوزستانیم تشریف بیارین در خدمت باشیم
مامی مهتا
23 بهمن 91 11:14
مبارک باشه ... دیگه دخملمون داره مستقل میشه ... خانومی با افتخار لینک شدید .
ماماني اميرعي جون
23 بهمن 91 18:29
سلام ممنون كه به ما سر زدين عزيزم سوال مسابقه رو كه نوشتم اينكه چرا وبلاگ واسه ني ني هامون درست كرديم؟ بعد از اينكه جواب دادي سه نفر رو دعوت كن.
مامي كيانا
24 بهمن 91 9:27
به به چه كار خوبي كردي دخترمون راحت شد از پوشك باور ميكني من وقتي كيانا رو از جيش گرفتم انگار كارهام كمتر شد همينطور هزينه پوشك كه ديگه الان سرسام آور شده
افتاب
25 بهمن 91 9:56
سلام موفق باشی. خدا کنه من هم بتونم راحت این کار را بکنم. ازالان جوش اون موقع را می زنم.
مامان فتانه
1 اسفند 91 11:54
افرین گلم که با مامانی همکاری میکنی