ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

هفدهمین مروارید دخترم

1391/11/8 16:46
نویسنده : مامان منصوره
545 بازدید
اشتراک گذاری

دو ، سه روزی بود که خیلی بد اخلاقی میکردی و بیخودی لجباز بودی گلم ...

پری شب خونه عزیز فهیما همه میگفتند ، خواب داری و خسته ای ،اما من فهمیده بودم که مثل همیشه نیستی...

دیروز هم که بد تر شده بودی...، دیشب متوجه شدم مروارید کوچولو داره خودش رو نشون میده...

3 تا دیگه دندون آسیاب مونده تا دندونهای شیری ات کامل بشه.

عصر جمعهپادشاه قلبها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان کوثری
8 بهمن 91 16:56
برای دیدن مدل های جدید تقویم کودک و تم های مختلف جشن تولد و مدل های فریم ها و تقویم های روز عشق حتما بیاین وبم http://temparti.blogfa.com
مامي كيانا
9 بهمن 91 10:17
مبارك باشه حالا معلوم شد كه بيخودي لجباز نشده بودي
مامان ياسمين
9 بهمن 91 13:53
مبارك باشه مليكا خانم نازنين، ياسمين من هم تا حالا 6 تا دندون داره... مامان مليكا ما ساكن ساري هستيم ولي بالاخره هر دو از يك استانيم، خيلي خوشحالم كه باهاتون آشنا شدم عزيزم
ماماني اميرعلي جون
9 بهمن 91 17:24
عزيزم مرواريدت مبارك انشاالله سه تاي ديگه رو هم سلامتي در بياري و راحت بشي گلم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
11 بهمن 91 10:13
سلام خوبین آخی چه دخملی قچنگی قربونوش برم شکل دخملی منه میگی نه بیا نیگاه کن وروجکها انگار با هم خواهرند چشمای دخملی منم رنگیه منتظرتون هستم نظر یادتون نرههههها
مامان فتانه
14 بهمن 91 16:28
عزیزم هفدهمین دندونت مبارک....اخی گونااااااااااااااهههههییییییییییییی
مامان كسرا و يلدا
14 بهمن 91 17:14
اين فرشته كوچولو خيلي ماهه. واقعا دوست داشتنيه. خيلي هم مامان خوش سليقه اي داره. خوشحال شدم و سعي ميكنم بازم بيام
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
16 بهمن 91 10:17
سلام عزیز مهربون ممنون که اومدی پیشمون واقعاً چه جالب چهقدر ما به هم نزدیدک بودیمو نمی دونستیم من شما رو توی لیینک یکی از دوستان به طور اتفاقی دیدم خوشحالم از این بابت با افتخار لینکوتون میکنم ساکن کدوم شهر هستید ؟
مامي كيانا
17 بهمن 91 9:48
سلام عزيزم من فايل تقويم رو خودم توي فتوشاپ درست كردم
آیدا(مامان الینا)
19 بهمن 91 3:18
ملیکای نازم هفدهمین دندونت مبارک
مامان آوينا
21 بهمن 91 9:39
ماشالا دخملتون خيلي خوشگله عاشق موهاشم
مامان فتانه
21 بهمن 91 19:51
خانمی ما اپ کردیم
مامان سارا
22 بهمن 91 10:14
وای دختر قشنگم... مروارید تازه مبارک خوشگل من
مامی مهتا
22 بهمن 91 15:38
به به چه دخمل خانومی ... مبارک باشه دندون جدید عزیزم ....مرسی که به وبلاگ مهتای من سر زدید ... موافقید تبادل لینک کنیم ؟
مادام بوفی
2 اسفند 91 21:41
وایی تو چه نازی خاله تو این عکس


ممنونم خاله جونم