ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

اولین اصلاح کوتاهی موی ملیکا...

1391/10/13 10:02
نویسنده : مامان منصوره
608 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه شب که خاله صاحبه و خاله فاطمه (مامان یسنا جون) خونمون بودند ، به فاطمه جون گفتم که اگه میشه موهای جلوی ملیکا رو هم مثل یسنا جون چتری بزنه...

اصلا فکرش رو هم نمیکردیم که ابریشم موهای دختر کوچولوم انقدر کش بیاد که وقتی خاله فاطمه تا پیش دماغش رو قیچی کرد ، یهو دیدیم که موهای ملیکا چقدر بالاتر از اون قسمتی که قیچی کردیم رفت و یه مقدار کوتاه شد...

پرنسس ما

نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسنا
13 دی 91 12:04
سلام عزیزم ماشالا چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه/ خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سربزنی و نظر بزاری
نیکی
13 دی 91 21:10
وای عزیزم تو همه جوره خوشگلی
ماماني اميرعلي جون
14 دی 91 22:35
ممنونم عزیزم
مامي كيانا
16 دی 91 10:07
ماشالا هزار ماشالا چشم هر چي بد از دختر نازنينتون دور باشه خيلي خوشحالم كه به وبلاگمون سر زديد و از اون بهتر اينكه همشهري هستيم از طرف من حتما حتما مليكا جونو ببوسيد
مامي كيانا
17 دی 91 11:17
سلام عزيزم من ساروي هستم و شوهرم اصالته بهشهريه ولي ساري زندگي ميكنيم
مریم--------❤
17 دی 91 23:17
قربونش برم من راستی منم بهمنی هستمااااااااا متولد 6 بهمن یعنی دو روز بعد از ملیکا کوچولو پس واجب شد تو پست تولد خودم تولد ملیکا کوچلو رو هم تبریک بگم
نرگس مامان باران
18 دی 91 0:13
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه در ضمن اگر قبلا رای داده اید بازهم میتونید رای بدهید بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد یادتون نره هااااااا منتظر رای قشنگتون هستم یه دنیا مرسییییییییییی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
نازلي
22 دی 91 13:45
اين خانوم خانوما چه قدر خومشله از همينجا ميبوسمت
ilijoon
28 دی 91 17:59