ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

کی بزرگ شدی گلم؟؟؟

1391/10/10 10:42
نویسنده : مامان منصوره
474 بازدید
اشتراک گذاری

در آستانه پایان دو سالگی دختر کوچولومون هستیم ، دو سالی که تا 4 ماهگی خیلی به مامانی سخت گذشته بود ...

اما مابقی اش خاطره های رنگارنگیه که فقط با دیدن عکسها و خوندن خاطراتش تو همین وبلاگ یادآوری میشه...

خدایا برای همه ی این روزهای تلخ و شیرین ازت بینهایت ممنونیم.

حالا دختر کوچولوی مامان؛ 

مونسم و بهترین دوستم (البته بعد از بابایی) شده.

niniweblog.comچند روز پیش عسلم وقتی صبح میخواست از خواب ناز بیدار شه دادی زد که مامانی رو خیلی ترسوند..

متوجه شدم که حتما خواب دیده....، وقتی ازش پرسیدم مامانی چی شده ،گفتید: شکلاتم کجاست؟

گفتم مامانی خواب شکلات دیدی

تا پایان روز هر کسی رو دیدی گفتی: خواب شکلات دیدم

niniweblog.comشنبه صبح هم همین اتفاق افتاد و وقتی پرسیدم مامانی چی شده گفتید: عمه سمانه نی نی داره...

(انشاالله تو همین هفته عمه سمانه قراره یه داداشی براتون بیاره )

niniweblog.comوقتی رفته بودیم فروشگاه کودک آموز تا براتون کتاب بخریم ،به اصرار شما میله های رنگی خریدیم که فروشنده میگفت مخصوص شمارشه.

ما علاوه بر اینکه با اونها به شما شمردن رو یاد دادیم ، یاد گرفتید که چطور با این میله ها میشه مثلث و مربع ساخت ..

انقدر براتون جالب بود که حتی با لوگو هم مربع و مثلث رو به تنهایی میسازی گلم

مهندس

niniweblog.comالان هم وقتی داشتم وبلاگهای نی نی وبلاگ رو میدیدم ، عکسهای یه نوزاد رو میدیدم ، ملیکا با دیدن اون عکسها فوری گفت:

شبیه آوینا ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیکی
10 دی 91 21:01
هیراد و عمه لیلاش
11 دی 91 18:49
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
ماماني اميرعلي جون
12 دی 91 18:51
سلام عزيزم چقدر بزرگ شدي ماشاالله اميدوارم زير سايه پدر و مادر مهربوت هميشه سالم و موفق باشي
نیکی
13 دی 91 17:03
شما عکساتون از کجا اپلود می کنید
مامي كيانا
16 دی 91 10:14
عزيزم براي گذاشتن صدا بايد ابتدا شما صداي ضبط شده با موبايل كه با پسوند amrهست رو به mp3 تبديل كني كه خيلي راحته نرم افزارش ميتوني از اينترنت دانلود كني من از xilisoft audio convertorاستفاده كردم بعدش ميري تو سايت http://pichak.net/blogcod/cod-music/upload.html كه خودش ياد ميده چطور با jet audio حجم فايلت رو كم كني و بعدش آپلود ميكني يك كد بهت ميده كه اون كد رو تو قسمت نوشن مطلب جديد اون بالا سمت چپ نوشتهhtmlميزاري خيلي راحته من هم از يكي از دوستاي وبلاگيم ياد گرفتم وقتي صداي كيانا رو از وبلاگش شنيدم خيلي ذوق كردم سعي كن حتما ميتوني هر جا مشكل داشتي بهم بگو كمكت ميكنم ميخوام حتما صداي نانازي مليكا جون رو بشنوم