ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

امروز صبح تا ظهر

1391/9/9 0:22
نویسنده : مامان منصوره
418 بازدید
اشتراک گذاری

صبحها که گل مامان از خواب ناز بیدار میشه خیلی خواستنی تره..

امروز وقتی چشمات رو باز کردی نشستم پیشت و کلی قربون صدقه ات رفتم ، بعد از مدتی نطقت باز شد و گفتی  :

اول نقاشی بکشیم.........

سر سفره صبحانه گفتید مامانی چشمام سوز میگیره طبق عادت گفتم جان جان ، شما گفتید:

 ایشالله خوب میشه.....

ساعت حدود ده بود و من  تو آشپزخونه کار داشتم که شما اومدی پیشم و گفتید:

مامانی گل بکشیم ، فقط ظرف نشوری ها....

از کتابخونه کتاب فتوشاپ رو در آوردی و گفتید این چیه؟گفتم با این کتاب میتونم عکسهای ملیکا جون رو خوشگلتر کنم ،  گفتید:

آها ...فهمیدم

هر وقت گرسنه ات میشه  میگی :

 چی بخوریم؟

سر ظهر رفتی تو اتاقت منم پشتت اومدم ، گفتید:

مامانی اینو واسم خریدی(با اشاره به یکی از اسباب بازی هاش )مرسییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیانا
9 آذر 91 0:22
امیدوارم که این خانم ملکا همیشه سالم باشه و براتون شیرین زبانی کنه به وبلاگ دخترم سر بزنید
نیکی
9 آذر 91 21:32
وای عسلمه این ملیکا
نیکی
9 آذر 91 21:50
من دوازده سالمه