ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

خودت رو برای اولین بار معرفی کردی گلم...

1391/8/21 2:36
نویسنده : مامان منصوره
577 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان که ساعت ٢ بامداده بغلم نشستی و داری با گوشی مامانی صحبت میکنی :

الو سلام نه نه مکمی(مکرمی) هستم  خداحافظ.............

وقتی شنیدم که خودت رو داری معرفی میکنی از خوشحالی داشتم پرواز میکردم ، فوری بابایی رو بیدارش کردم و واسش تعریف کردم   بابایی با اون حالت خواب الودش خیلی خیلی خوشحال شد گل نازم.

نفسمماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مری
21 آبان 91 11:12
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
بابای ملیسا
22 آبان 91 19:18
با سلام . وبلاگ ملی خانم با موضوع سفرنامه ملی به شهر شیراز ، شهر حافظ و سعدی با بیش از 30 عکس به روز شد . ملیسا منتظر شما و نظرات قشنگتون هست
ماماني اميرعلي جون
27 آبان 91 2:17
آفرين مليكا جون كه تونستي خودت رو معرفي كني اما به ماماني بگو كه بابايي گناه داره نصفه شب از خواب بيدارش نكن
مامان فندق جون
28 آبان 91 12:01
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
مریم--------❤
30 آبان 91 13:30
ای شیطونک
نیکی
30 آبان 91 21:47
آپ شدیم نیکی جون
منتظرتیم
نیکی
3 دی 91 15:33
گل خوشگلم
مامان ایسان
6 دی 91 13:15
این ملیکا خانم شما بزرگ بشه چی بشه عین این بچه هایه مدل میمونه واقعا خیلی خیلی نازه خدا برات نگهش داره من لینکتون کردم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم