ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

یازدهمین مروارید عروسک مامان و بابا

1391/2/10 18:22
نویسنده : مامان منصوره
763 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز متوجه  شدیم یازدهمین مرواریدت از دل صدف وجودت  بیرون اومده عزیزم ،بعد از سه شبانه روز بد اخلاقی ها و شب بیداری ها معلوم بود که دوباره پای یک مروارید دیگه در میونه عزیزم...

دیشب به شما شربت استامینوفن دادیم تا راحت بخوابید ، راحت خوابیدی گلم...

الان هم با بابا مجید خوابیدید و من با خیال راحت دارم برای شما (که قشنگترین و بهترین  هدیه ی خدا به من وبابا مجیدهستید ) مینویسم  ، تا شاید روزی بیاد که بتونی این یادداشت هامو بخونی....

زیباترین ما...

عاشقانه دوستت داریم ...

زیبای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ilijoon
10 اردیبهشت 91 18:26
چقدر ماهه اين مليكا خانوم اولش فكر كردم عكس كارت پستاله كه مامان جونت گذاشته تو اين پستت ولي با ديدن بقيه عكس ها ديدم كه عكس گل دختريه كه انقده ماهه ماماني حتما اسپند براش دود كن اگه دوست داشتيد به وب ما هم سر بزنيد ilijoon.niniweblog.com
ilijoon
11 اردیبهشت 91 7:52
مامان جون از اينكه به ديدنم اومديد خيلي خوشحال شدم ولي نوشته هات بوي غم ميداد چرا عزيزم ؟؟؟؟؟چرا دلت شكسته؟؟با آرزوي بهترينها براي شما دوست عزيزم
مامانی
11 اردیبهشت 91 8:15
سلااااااااااااااااام به منم سر بزن مامان جدیدم
مامان پرنسس کوچولو
6 خرداد 91 11:57
سلام نی نی نازی دارید خدا حفظش کنید