ملیکا جانملیکا جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
زندگی مشترک من وبابازندگی مشترک من وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون ، قشنگترین هدیه ی خدا

عکس جدید

1391/2/9 16:55
نویسنده : مامان منصوره
1,706 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با عزیز فهیما و بابا بزرگ ابراهیم،عمه مائده و عمو مهران (شوهر عمه) رفتیم باغ بابا بزرگ .

پروژه ساختن ساختمان وسط باغ که از اواخر اسفند90 شروع شده بود همچنان ادامه داره ...

با بابا جون مجید به باغ اکالیپتوسمون رفتیم و تا میتونستیم از دختر گلمون عکس گرفتیم .

از 13 به در تا به حالا به دلیل خراب شدن دوربینمون یک وقفه طولانی در عکاسی از چهره زیبای دخترم به وجود اومد که از همین جا از ملیکا خانم معذرت میخوام.....

دست دست..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ثمين
31 فروردین 91 18:56
عجيجم من ايده براي جشن تولد دارم... اگه دوس داشتي بيا پيشم... جشن سيسموني... جشن دندوني... جشن قدم... جشن تولد پسرانه و دخترانه... هرچي بخواي... منتظرم
مامان پریناز
31 فروردین 91 19:56
سلام چه دختر نازی داری ماشالله خدا حفظش کنه.چقدرم شبیه پریناز منه ولی بورتره.بیراش باهم بازی کنن
نگین مامان رادین
1 اردیبهشت 91 12:57
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم. این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان سوگل
1 اردیبهشت 91 16:13
تورو خدا برای این دختر ناز اسپند یادتون نره دود کنید، ماشالا خیلی جذاب شده چهرش
ارمغان
2 اردیبهشت 91 6:43
مي بينم كه چشاي قشنگش به خودت رفته! خدا حفظش كنه